    Subject: Re: Pilot do wzmacniacza
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: robot <a...@o...pl>
    Date: Fri, 7 Feb 2020 12:28:19 +0100

    W dniu 2020-02-07 o 11:58, AS pisze:
> [...]
    bardzo niezoptymalizowaną cenę.
    do tego wzmacniacza. Może ktoś znajomy ma taki pilot albo masz w pobliży jakiś sklep
    dla idiotów to pożyczysz, zaprogramujesz pilota uczącego się i oddasz :)
    jednokrotnie nadawany jest ciąg niosący informację o funkcji a potem dla podtrzymania
    powtarzana jest nieznacząca krótka faza. Tutaj repetowana jest cała faza
    informacyjna. Oprócz tego mocno skrócony w stosunku do standardu jest pierwszy
    impuls.

    > Gdybyś miał doświadczenie w napisaniu sobie na mikroprocesor aplikacji do nadawania
    kodów IR, to wtedy mógłbym ci podesłać jak wyglądają przebiegi tego pilota.

    Niestety. Nie jestem elektronikiem.
    Ale dziękuje za dobre chęci.