  • 141. Data: 2013-11-11 14:00:27
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Problem nazywa się skok na kasę i zamordyzm.

    To jest niewatpliwie inny problem.
    Pewnie nawet wiekszy od problemu "tych z nadmiarem testosteronu".
    I co gorsza, ten problem wpływa na to, ze tych "z nadmiarem" sie nie
    wyłapuje.
    Bo cała służba zajmuje sie tym o czym ty napisałes.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 142. Data: 2013-11-11 14:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To nie oblegi, tylko stwierdzenie faktu.
    > Poniżej dlaczego.

    Być moze stwierdzenie faktu, ale ubrane w obelgi...

    > No to nie rozumiesz co gadasz.
    > Skoro dla Ciebie słuszne olewanie bzdurnych limitów jest naruszeniem
    > moralności, to po prostu masz kłopoty z rozumowaniem.
    > A skoro tak, to nie mam ochoty dłużej na Twoje bzdury.
    > EOD.

    Po pierwsze nie mówiłem i limitach tylko o przepisach. Ogólnie.
    ale jeżeli dla ciebie słowo moralnośc jest problemem, mozesz sobie je
    zamienic po prostu na przestrzeganie prawa.
    To tylko czepianie sie słówek.
    I jeszcze raz powtórze - odczep sie od limitów predkosci. nie o nie tu
    chodzi i od samego poczatku mówiłem, ze nie to jest problemem w jezdzie
    tego mistrza kierowcniy!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 143. Data: 2013-11-13 10:16:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup
    com...

    > I bogu ducha winny driver zostanie bez roboty, bo pismaki zajmowały
    > się nie tym, co istotne.

    no jasne, bogu ducha winien... nawet jakby nie pracował w służbie,
    podkreślam SŁUŻBIE służącej bezpieczeństwu drogowemu, instytucji zaufania
    publicznego, to i tak bym go spokojnie uznał za pirata drogowego.

  • 144. Data: 2013-11-13 10:18:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup
    com...

    > Tak by było, gdyby w limitach prędkości chodziło o cokolwiek innego
    > niż o zamordyzm i haracz.
    > Ale nie chodzi, więc każdy je zlewa, niezależnie od miejsca w jakim
    > pracuje.
    > I słusznie, nie można dać z siebie wariata robić.

    Weź zachował odrobinę rozsądku, tak w wielu miejscach ograniczenia są bez
    sensu, ale jednak są miejsca gdzie mają sens, dodajmy jednak ze ten w sam
    raz kierowca jechał w sposób nerwowy i stwarzający zagorzenie dla ruchu
    drogowego.

    taki typowy kmiotek za kierownicą co go w chuju swędzi

  • 145. Data: 2013-11-13 10:23:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Myjk wrote:
    > Fri, 8 Nov 2013 13:00:40 +0000 (UTC), Budzik

    > Owszem, rozmawiamy. Od momentu w którym innemu człowiekowi robisz
    > taki sam zarzut. Tak, wiem że to nie jest dla Ciebie wygodne, bo nie
    > masz się jak obronić. Dlatego zanim zaczniesz komuś innemu robić
    > wyrzuty (zwłaszcza komuś, kto prawa nie stanowi), sam musisz być
    > czysty.

    a jednak nie...

    bo ten facet jak już pisałem nie pracuje w hurtowni tylko w służbie
    pańśtwowej więc standardy go obowiązujące sa wyższe niż dla zwykłegoi
    człowieka.

    Podobnie jest z księżmi czy prawnikami. Jak zwykły obywatel kradnie czy
    molestuje nieletnich to nic ale jak to robi osoba duchowna czy prawnik to
    wtedy jest problem.

  • 146. Data: 2013-11-13 10:25:58
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-13 10:16, Marek Dyjor pisze:

    > no jasne, bogu ducha winien... nawet jakby nie pracował w służbie,
    > podkreślam SŁUŻBIE służącej bezpieczeństwu drogowemu, instytucji
    > zaufania publicznego, to i tak bym go spokojnie uznał za pirata drogowego.

    "instytucji zaufania publicznego" ??? Nie drwij.
    Ta służba służy jedynie dojeniu obywateli. I darujmy sobie górnolotne
    hasła o tym, co i jak powinno być. Patrzmy i mówmy jak *JEST*.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 147. Data: 2013-11-13 10:26:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...

    > Nie widzę związku.

    > Zakładając, że ktoś kto pracuje jako kierowca w cokolwiek się wpisuje.
    > Ja się np. z moim pracodawcą nie utożsamiam, zazwyczaj raczej
    > dokładnie odwrotnie.

    to jest służba... ponadto to ze ty sie nie utożsamiasz nie znaczy że
    pracodawca nie oczekuje od ciebie abyś nie psuł wizerunku firmy.