  • 61. Data: 2013-11-07 00:00:48
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja tam dla GITD nie pracuję, a mimo wszystko mnie dziwi że w dzisiejszych
    > czasach promuje się maksymę: zło złem zwyciężaj.
    >
    > Ja mam mimo wszystko ponownie taką skromną radę: zamiast oglądać się na
    > innych, zacznijmy ludzie poprawę od samych siebie.

    Ale co masz na myśli?
    Ja juz jezdze duzo wlniej niz jezdziłem, raczej do +20.
    A skoro tak to oczekuje ze tych samych wysrubowanych standardów bedą sie
    trzymali ci co je tworza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 62. Data: 2013-11-07 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zakładając, że ktoś kto pracuje jako kierowca w cokolwiek się wpisuje.
    > Ja się np. z moim pracodawcą nie utożsamiam, zazwyczaj raczej
    > dokładnie odwrotnie.

    Nie chodzi o utożsamianie tylko o bycie częścią.
    Taka praca niesie za sobą taki bagaz i juz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 63. Data: 2013-11-07 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Proszę o cytat tych wypowiedzi kierowców wozów technicznych.......

    ROTFL
    Nie odwracaj kota ogonem.
    W gitd jest rzecznik od wypowiadania sie.
    Jak ci sie nie podoba, jako pracownikowi, co mówi to droga wolna.

    > Jechałeś kiedyś takim furgonem?
    > Zapewniam Cię, że to nie jest jazda osobówką.

    Jezdze regularnie.
    W kontekscie widocznosci przy wyprzedzaniu jest wygodniej niz w osobówce -
    siedzisz wyzej, czesto widzisz nad samochodami co dzieje sie z przodu.
    Ale nie twierdze, ze jedzie sie łatwiej.
    Twierdze, ze gosc jedzie kiepsko.

    > Dokładnie - dlatego tylko 120.

    Jak widac, za szybko.

    > Kula w płot - tak przynajmniej obstawiam.

    Ale to było to mnejsze zło.
    Inna opcja jest taka, ze jest to po prostu zwykły głupek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 64. Data: 2013-11-07 00:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A co się dziwić, jak dobrze płacą?

    Ja sie nie dziwie.
    Ale nie mozna mieć ciastka i zjeśc ciastka.
    Pracujac dla nich, bierzesz komplet.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 65. Data: 2013-11-07 07:34:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Nov 2013 23:00:48 +0000 (UTC), Budzik

    > Ja juz jezdze duzo wlniej niz jezdziłem, raczej do +20.

    To jeszcze zrobisz -20 i będziesz miał _pełne_ prawo się ciskać.

    > A skoro tak to oczekuje ze tych samych wysrubowanych
    > standardów bedą sie trzymali ci co je tworza.

    GITD nic nie tworzy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 66. Data: 2013-11-07 13:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To jeszcze zrobisz -20 i będziesz miał _pełne_ prawo się ciskać.

    Po pierwsze nie moge, bo nie mam az tyle wolnego czasu.
    Po drugie nie mam zamiaru powodowac dodatkowego zagrożenia na drogach, wiec
    nie bede jezdził, jak osioł...

    > GITD nic nie tworzy.

    Czepiasz sie słówek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 67. Data: 2013-11-07 14:53:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-06 09:35, Budzik pisze:

    > Masz rację, samo wyprzedzanie rzeczywiscie tylko raz było bardzo
    > niebezpieczne

    I tylko raz na 12 minut? Mujborze.
    Niebezpieczny manewr to się może każdemu zdarzyć. Raz na 12. Lat.

  • 68. Data: 2013-11-07 17:11:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie chodzi o utożsamianie tylko o bycie częścią.
    > Taka praca niesie za sobą taki bagaz i juz.

    Może dla co bardziej nierozumnych.
    Normalny człowiek wie jak jest - na drodze się jedzie, tak żeby było
    bezpiecznie (a nie zgodnie z limitami), a pracuje się tam gdzie płacą,
    najlepiej dobrze.
    To by było na tyle jeśli chodzi o kryteria doboru i związki.

  • 69. Data: 2013-11-07 17:14:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ROTFL
    > Nie odwracaj kota ogonem.

    Nie odwracam, tylko próbuję Cię zmusić do gimnastyki umysłowej, abyś sam
    pojął niedorzeczność Twojego myślenia.

    > W gitd jest rzecznik od wypowiadania sie.
    > Jak ci sie nie podoba, jako pracownikowi, co mówi to droga wolna.

    Wolna.
    Olać to co gada i robić swoje.

    W Polsce tak to się właśnie załatwia.
    Głową muru nie przebijesz.

    > Jak widac, za szybko.

    No właśnie nie widziałem, żeby za szybko.
    Może zbyt nerwowo, ale to z szybkością nie bardzo ma związek.

    > Ale to było to mnejsze zło.
    > Inna opcja jest taka, ze jest to po prostu zwykły głupek.

    Chodziło o to, że auto wolne, a co do doświadczenia nie wiemy nic.
    Może tak jeździ od 20 lat? ;-)

  • 70. Data: 2013-11-07 17:14:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Ja sie nie dziwie.
    > Ale nie mozna mieć ciastka i zjeśc ciastka.

    Tylko wtedy jak to zadeklarujesz.
    Niezależnie od tego, co Ty na ten temat sądzisz.