  • 81. Data: 2013-11-08 14:00:40
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Męskie też - możesz spróbować. Zawód jak zawód. Śmieciarze też
    > podobno dobrze zarabiają ;)

    To nie jest moja teoria...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 82. Data: 2013-11-08 14:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Będę się czepiać, bo to akurat istotny szczegół. Ty byś chciał, żeby
    > ludzie nie wykonywali prawa skoro sami go nie respektują, a nie
    > potrafisz tego samego odnieść do siebie. Masz prawojazdy i masz
    > jeździć zgodnie z prawem, taki na siebie wziąłeś obowiązek robiąc
    > "świstek" i wsiadając z nim za kółko, a jednak masz to w nosie, bo
    > masz jakieś swoje priorytety. Chore.

    Nie rozmawiamy o moim lamaniu prawa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 83. Data: 2013-11-08 14:44:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Nov 2013 13:00:40 +0000 (UTC), Budzik

    > Nie rozmawiamy o moim lamaniu prawa...

    Owszem, rozmawiamy. Od momentu w którym innemu człowiekowi robisz taki sam
    zarzut. Tak, wiem że to nie jest dla Ciebie wygodne, bo nie masz się jak
    obronić. Dlatego zanim zaczniesz komuś innemu robić wyrzuty (zwłaszcza
    komuś, kto prawa nie stanowi), sam musisz być czysty.

    --
    Pozdor Myjk

  • 84. Data: 2013-11-08 17:07:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-08 14:00, Budzik pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > To nie jest moja teoria...

    Hmmm, jakby to powiedzieć - jak najbardziej twoja. Cavallino
    napisał to podkreślone, że pracuje się tam, gdzie płacą,
    a najlepiej dobrze płacą. Ty sobie dorobiłeś ideologię
    o szufladkowaniu ludzi przez miejsce gdzie pracują, bądź
    jaką pracę wykonują i stosowne ich traktowanie przez przyzmat
    powyższego. Przyrównałeś pracę kierowcy w ITD do pracy
    prostytutki i to pewnie dlatego, że nie szanujesz ani
    jednego, ani drugiego, a osobę pracująca w ITD traktujesz
    jak sprzedajną dziwkę.

    Kolejny element układanki.

  • 85. Data: 2013-11-08 17:10:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-08 14:44, Myjk pisze:
> [...]
    > obronić. Dlatego zanim zaczniesz komuś innemu robić wyrzuty (zwłaszcza
    > komuś, kto prawa nie stanowi), sam musisz być czysty.

    Nie jest i nawet się z tym specjalnie nie krył - w tym z dawaniem w
    łapę funkcjonariuszom. No, ale ja już o podwójnej moralności pisałem:>

  • 86. Data: 2013-11-08 17:34:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Czyli, jak widac na filmie, dla TEGO PANA...

    Jego raczej zbytnio pobudzała, niż paraliżowała.

    > Ja tylko twierdze, ze ten konkretny driver nie umie a jedzie...

    No dokładnie.
    I tylko tyle.
    Mieszanie do tego limitów, służb itd mija się z celem.

    > Zalezy z czym porównujesz.

    Z czymś innym co ma podobną moc i o połowę mniejszą masę.
    Czyli do typowej osobówki.

    > Jak na warunki drogowe - całkiem szybkie.

    Wolne.

  • 89. Data: 2013-11-08 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jego raczej zbytnio pobudzała, niż paraliżowała.

    Byc moze. Generalnie zaburzała możliwości percepcyjne.

    > No dokładnie.
    > I tylko tyle.
    > Mieszanie do tego limitów, służb itd mija się z celem.

    Hmmm, ok, załóżmy ze w tym kraju jezdzic po drogach nie umieją nawet służby
    odpowiedzialne za ruch.
    Straszne, ale skoro to jedyny słuszny wniosek...

    > Z czymś innym co ma podobną moc i o połowę mniejszą masę.
    > Czyli do typowej osobówki.

    No to bedzie od takiej osobówki mniej zrywne ale nadal wystarczająco
    zrywne, zeby sprawnie poruszac sie po drogach i wyprzedzac bez powodowania
    ryzyka.

    > Wolne.

    Nie mam siły sie spierać o nomenklaturę.
    Niech ci bedzie - szybkie to sa tylko takie, co do 100 maja ponizej 8
    sekund.
    To nie ma, wiec wolne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 88. Data: 2013-11-08 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Owszem, rozmawiamy. Od momentu w którym innemu człowiekowi robisz taki
    > sam zarzut.

    Pracownik służb to nie jest taki sam kierowca jak kazdy inny.

    > Tak, wiem że to nie jest dla Ciebie wygodne, bo nie masz
    > się jak obronić. Dlatego zanim zaczniesz komuś innemu robić wyrzuty
    > (zwłaszcza komuś, kto prawa nie stanowi), sam musisz być czysty.

    Nie nie muszę.
    Ale nawet gdyby, to ja takich rzeczy na drodze, jak ten pimpuś nie
    wyczyniam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 87. Data: 2013-11-08 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > prostytutki i to pewnie dlatego, że nie szanujesz ani
    > jednego, ani drugiego, a osobę pracująca w ITD traktujesz

    Nie, ja tylko wskazałem, ze czasami w zyciu należy spojrzeć troche szerzej
    niz tylko: płaca, wiec robię coś z czym sie nie zgadzam i nic mnie nie
    interesuje.

    bo jezeli rzeczywiście byłoby tak, ze tylko płaca sie liczy to czym rózni
    sie praca w GITD od pracy prostytutki?

    Innymi słowy ja nie twierdze, ze to jest to samo, ja pytam, czy różni sie
    to stosując podane przez Cavallino priorytety?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 90. Data: 2013-11-08 19:13:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Niech ci bedzie - szybkie to sa tylko takie, co do 100 maja ponizej 8
    > sekund.
    > To nie ma, wiec wolne.

    Ten ma pewnie z 15-20, i V-max koło 150 (strzelam), więc dlatego wolny.