  • 41. Data: 2017-06-23 10:51:27
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 10:37, Liwiusz pisze:
    > Czytania i rozumienia? Trudno tego uczyć, tu trzeba dawać przykład, i
    > liczyć, że załapią. Na siłę myślenia nie nauczysz. Nie każdy może mieć
    > mądre dzieci :)

    W UE każdy. A jak nie to patrz punkt pierwszy
    Ma mieć i już. a jak nie to się mu pomoże dyrektywą.

    > Czyli neta używasz, czyli używasz, czyli nie ponosisz opłaty 2zł.

    Nie koniecznie bo mam zamiar używać sporadycznie np. 3 mies. w roku.

    Zresztą podobno transfer do automapy jest darmowy. To jeszcze nie
    potwierdzona informacja.

    > Przecież nikt, kto jest w stanie nauczyć się prowadzić samochód, nie
    > będzie wybierał oferty gsm opierając swoją wiedzę o warunkach na tytule.
    > Trzeba sobie przeliczyć, czy rzeczywiście chcemy tego telefonu używać, a
    > jeśli tak, mieć świadomość tej opłaty. BTW: opłata jest pobierana tylko
    > wówczas, jeśli te 2zł są na koncie. Jeśli nie ma, opłaty też nie ma
    > (tyle że po roku wyłączają numer).

    Grosz do grosza...

    Ładna pani nigdy Ci tego nie powie. (sprawdzałem empirycznie) Jak
    przyjdziesz zdziwiony z reklamacją to dopiero sobie przypomni że
    faktycznie jest taki zapis na fafnastej stronie drobnym druczkiem
    Zapis absurdalny bo kłócący się z ideą oferty.
    Jest to numer na kartę z nie przedawniającymi się pakietami złotówek w
    którym pobierany jest abonament miesięczny za nie używanie

    PARANOJA

    > Karta prepaid to nie bank, aby takie środki trzymać na koncie.

    Nie na temat

    > Przez tę ochronę mamy właśnie takich debili, którzy potrafią tylko
    > złożyć w wyraz literki z tytułu, i na tej podstawie coś sobie roją.

    PRZYJACIELU!!! :-)

    > Jakoś po usenecie nie pałam do ciebie wielką sympatią:)

    Nie musisz pałać ;-) tylko głosuj tak przy urnie wyborczej.

    > Muchy siedzą w jakichś taryfach sprzed 5 lat. Taryfa "odnowa" to bardzo
    > przyjemny cennik skrojony dla konkretnych użytkowników. Jako że ma stan
    > darmowy w sieci, może być o wiele lepszy od zachwalanego dotychczas dla
    > "no-userów" freemium w Virginie.

    Ale to dalej nic nie zmienia w negatywnej ocenie takiego podstępnego
    działania.

  • 42. Data: 2017-06-23 11:03:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 10:51, z pisze:

    > faktycznie jest taki zapis na fafnastej stronie drobnym druczkiem

    http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/p
    lay-na-karte-odnowa/
    tu jest wyraźnie.

    > Zapis absurdalny bo kłócący się z ideą oferty.
    > Jest to numer na kartę z nie przedawniającymi się pakietami złotówek w
    > którym pobierany jest abonament miesięczny za nie używanie

    Też nie do końca prawda, że nie za nieużywanie. W ramach tych 2zł możesz
    mieć stan darmowy, czyli rozmawiać tysiące minut i smsów w sieci.

    Za 2zł miesięcznie, albo za 1 grosz miesięcznie, jakżeś mądry i cwany.

    > PARANOJA

    No właśnie, że tak tanio :)

    > Nie musisz pałać ;-) tylko głosuj tak przy urnie wyborczej.

    Jam korwinista, który nie wyrósł z tego za młodości :)

    > Ale to dalej nic nie zmienia w negatywnej ocenie takiego podstępnego
    > działania.

    Wincyj takich podstępnych działań, wincyj chcę! :)

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2017-06-23 11:13:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 11:03, Liwiusz pisze:

    > http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/p
    lay-na-karte-odnowa/
    > tu jest wyraźnie.

    Po przewinięciu 5 ekranów jest. Oczywiście że jest.
    Ale to dalej nic nie zmienia. Bo zapis jest nielogiczny i absurdalny.
    Gdybym go nie znał to nie wiem czy zaczaiłbym że to jest dla mnie groźne.

    > Też nie do końca prawda, że nie za nieużywanie. W ramach tych 2zł możesz
    > mieć stan darmowy, czyli rozmawiać tysiące minut i smsów w sieci.

    To nic nie zmienia. Tryliony minut w sieci przebija jedna rozmowa poza
    siecią a niech się trafi na stacjonarny... :-)

    > Wincyj takich podstępnych działań, wincyj chcę! :)

    Uważaj bo się załapiesz na kredyt we frankach albo inną opcję walutową
    czy polisolokatę.

    Nie? Nie załapiesz się.

    To Ty normalny człowiek nie potrzebujący nadopieki opieki jesteś.

    Jak żyjesz z płaceniem tego haraczu za nic? :-)

  • 44. Data: 2017-06-23 11:32:41
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.06.2017 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > No tak, wiedzą lepiej, w przeciwieństwie do jakiegoś mądralińskiego na
    > forum, który nie korzysta, bo nie potrzebuje, ale potrzeby innych zna.

    Chłopie, wyluzuj. Nic nie pisałem o tym kto korzysta i komu się
    (nie) opłaca, tylko że to _według mnie_ wizerunkowy strzał w stopę.
    To źle wygląda. Read my lips: w y g l ą d a.
    Tylko i aż tyle.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 45. Data: 2017-06-23 11:45:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 11:32, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Chłopie, wyluzuj. Nic nie pisałem o tym kto korzysta i komu się
    > (nie) opłaca, tylko że to _według mnie_ wizerunkowy strzał w stopę.
    > To źle wygląda. Read my lips: w y g l ą d a.
    > Tylko i aż tyle.

    Źle by wyglądało, gdyby po zajrzeniu w warunki ktoś by stwierdził "ale
    lipa".

    Tymczasem po wgłębieniu się w warunki pojawia się "ale fajne".
    Oczywiście o tych, którzy nie potrzebują nolimitu (bo fala hejtu na tę
    taryfę pojawiła się, jak się okazało po konferencji, że nie będzie to
    kolejny nolimit złotówkę tańszy, bo to był czas, kiedy każdy oczekiwał,
    że play odpowie na ofertę a2mobile).

    Warunki nie będą się podobać osobom, które by chciały stan darmowy i
    utrzymanie telefonu za 0zł rocznie, ale bynajmniej strzałem w stopę nie
    jest oddanie takich klientów konkurencji.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2017-06-23 12:21:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 11:45, Liwiusz pisze:
    > Warunki nie będą się podobać osobom, które by chciały stan darmowy i
    > utrzymanie telefonu za 0zł rocznie, ale bynajmniej strzałem w stopę nie
    > jest oddanie takich klientów konkurencji.

    Ile trzeba skończyć fakultetów żeby zauważyć sprzeczność w nazewnictwie,
    działaniu i logice która rządzi tą wspaniała ofertą? ;-)

    Wiem... Dzisiejsze biurwy marketingowe to przerasta ;-)

  • 47. Data: 2017-06-23 12:26:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 12:21, z pisze:

    > Ile trzeba skończyć fakultetów żeby zauważyć sprzeczność w nazewnictwie,
    > działaniu i logice która rządzi tą wspaniała ofertą? ;-)

    Nie wiem. Ty pewnie masz jeden, i nie rozumiesz oferty, że uważasz, że
    trzeba mieć kilka?

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2017-06-23 14:23:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 12:26, Liwiusz pisze:
    > Nie wiem. Ty pewnie masz jeden, i nie rozumiesz oferty, że uważasz, że
    > trzeba mieć kilka?

    Ja się tylko dziwię że Ty nie zauważasz tak rażących niedorzecznych,
    nielogicznych sprzeczności które ukrywają koszty. Helllooo Podstawy WOSu
    jak mawia Mariolka :-)
    Są ludzie tak spaczeni marketingiem że przestają myśleć.
    Szanujemy ich :-)

  • 49. Data: 2017-06-23 15:46:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 14:23, z pisze:

> [...]
    > jak mawia Mariolka :-)
    > Są ludzie tak spaczeni marketingiem że przestają myśleć.

    Hasło brzmi "nic nie przepada". I to prawda - pakiety i konto nie ma
    ograniczonej ważności. To nie znaczy, że to jest za darmo, hasło nie
    brzmi "nic nie kosztuje".

    Jeśli kreujesz się na ogarniętego znawcę logiki, to nie doszukuj się w
    hasłach reklamowych tez, które nie zostały tam zawarte.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2017-06-23 18:04:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 15:46, Liwiusz pisze:

    > Hasło brzmi "nic nie przepada". I to prawda - pakiety i konto nie ma
    > ograniczonej ważności. To nie znaczy, że to jest za darmo, hasło nie
    > brzmi "nic nie kosztuje".

    Ogarnij się.

    Minuta dzwonienia w tej ofercie kosztuje tyle i tyle.

    Nikt tu nic nie chce za darmo tylko chce mieć jasność kosztów.

    Nazwa, sposób płacenia (doładowania) sugerują numer na kartę podczas gdy
    to jest abonament w którym w rozliczeniu miesięcznym naliczana jest
    opłata (pod pewnymi warunkami) a tenże numer działa tylko rok.
    Podczas gdy _NIC NIE PRZEPADA_ i _BO WAŻNOŚCI NIE MA_