  • 31. Data: 2017-06-23 08:57:27
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 17:30, Smok Eustachy pisze:

    > Nie o to chodzi. Niech nie nazywają tego "nic nie przepada" tylko "nic
    > nie przepada chybe że 2 zł/mc jak coś"

    Zauważ, ze jest to oferta skierowana do klientów (z marketingowego
    punktu widzenia). Klientów, czyli tych, co korzystają. Zainteresowani
    kartami do szuflad to wrzód na dupie, a nie klienci, i niech tacy sobie
    idą gdzieś indziej.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2017-06-23 08:58:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 19:30, z pisze:

    > Ględzenie ględzeniem ale nazwa sugeruje pewną stałość.

    I ta stałość jest potem wyraźnie uściślona nawet nie w regulaminie, ale
    marketingowym opisie oferty.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2017-06-23 09:42:39
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.06.2017 z <...@...pl> napisał/a:

    > Te 2 złote rażąco odbiega od tego założenia

    Poniekąd tak. O ile oczywiście z formalnego (przejrzyste
    informowanie o opłacie w cenniku/regulaminie)
    i bizesowego (każdy przedsiębiorca kształtuje ceny
    usług jak chce, jak też dowolnie określa pożądany
    profil klienta) jest wszystko w najlepszym porządku,
    o tyle wydaje mi się, że wizerunkowo to lekki
    strzał w stopę- podobnie jak opłata za sprawdzenie
    stanu konta w timoblajlu.

    No, ale zapewne w Pleju pracują profesjonalne marketoidy
    i pewnie wiedzą lepiej- w końcu biorą za to kasę :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 34. Data: 2017-06-23 09:59:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 09:42, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    > o tyle wydaje mi się, że wizerunkowo to lekki
    > strzał w stopę- podobnie jak opłata za sprawdzenie

    Jaki strzał w stopę? Natychmiast po wprowadzeniu tej taryfy zmieniłem ją
    kilku osobom starszym w rodzinie. To strzał w dziesiątkę dla
    użytkowników, którzy dzwonią lub smsują głównie w sieci - teraz za
    darmo. Raz w miesiącu zwykle gdzieś zadzwonią poza sieć (jakby
    korzystali z internetu, to by w ogóle tematu nie było, bo jakiekolwiek
    użycie neta niweluje opłatę 2zł).

    > No, ale zapewne w Pleju pracują profesjonalne marketoidy
    > i pewnie wiedzą lepiej- w końcu biorą za to kasę :-)

    No tak, wiedzą lepiej, w przeciwieństwie do jakiegoś mądralińskiego na
    forum, który nie korzysta, bo nie potrzebuje, ale potrzeby innych zna.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2017-06-23 10:18:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 08:58, Liwiusz pisze:
    > I ta stałość jest potem wyraźnie uściślona nawet nie w regulaminie, ale
    > marketingowym opisie oferty.

    Co dalej nie zmienia krytycznej oceny takiego podstępnego działania.

  • 36. Data: 2017-06-23 10:22:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 10:18, z pisze:

    > Co dalej nie zmienia krytycznej oceny takiego podstępnego działania.

    Twoja krytyka to zwykłe bicie piany. Fakt jest tak, że na przykład na
    jednym z numerów takiej osoby, której taryfę włączyłem, w latach
    2010-2016 wydawała ona 170-220 zł rocznie na swój numer. Obecnie ma w
    doładowaniach za ten rok 25zł, i to jeszcze sprzed tej taryfy. Cały rok
    2017 zamknie pewnie maksymalnie 40-55zł doładowania, a jakby się uprzeć,
    i te 50 minut poza sieć w pakiecie, co ma, starczyłoby do końca roku, to
    i w 25zł się zmieści.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2017-06-23 10:27:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 09:59, Liwiusz pisze:
> [...]
    > darmo. Raz w miesiącu zwykle gdzieś zadzwonią poza sieć (jakby
    > korzystali z internetu, to by w ogóle tematu nie było, bo jakiekolwiek

    To dalej nie zmienia negatywnej oceny takiego podstępnego działania

    Gmibaza ma wolne i czyta.

    Swoje dzieci też uczysz takich postępów? :-)

    > No tak, wiedzą lepiej, w przeciwieństwie do jakiegoś mądralińskiego na
    > forum, który nie korzysta, bo nie potrzebuje, ale potrzeby innych zna.

    Dzisiaj nie korzystm bo nie potrzebuję (potrzebuję tylko do nawigacji)
    Ale jutro taki podstępny zapis (a może być jeszcze przecież ciekawszy
    jak firma się rozpędzi) może kosztować mnie setki a może tysiące złotych.

    Ja się skapowałem bo staram się czytać umowy ;-) Ale jest od groma
    innych co nie doczytają, nie zrozumieją, źle dobiorą ofertę do
    zmieniających się potrzeb. A jako słabsza strona umowy (KONSUMENT) są
    chronieni przez unijne dyrektywy.

    No chyba że masz coś przeciwko takiej ochronie. To wtedy PRZYJACIELU
    idziemy na piwo. :-)

    A na razie...
    Szambo zawsze zostanie szambem choćby miało miliony klientów w postaci
    much ;-)

  • 38. Data: 2017-06-23 10:30:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 10:22, Liwiusz pisze:
> [...]
    > 2017 zamknie pewnie maksymalnie 40-55zł doładowania, a jakby się uprzeć,
    > i te 50 minut poza sieć w pakiecie, co ma, starczyłoby do końca roku, to

    Dalej piszesz nie na temat

  • 39. Data: 2017-06-23 10:37:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 10:27, z pisze:

    > To dalej nie zmienia negatywnej oceny takiego podstępnego działania
    >
    > Gmibaza ma wolne i czyta.
    >
    > Swoje dzieci też uczysz takich postępów? :-)

    Czytania i rozumienia? Trudno tego uczyć, tu trzeba dawać przykład, i
    liczyć, że załapią. Na siłę myślenia nie nauczysz. Nie każdy może mieć
    mądre dzieci :)

    > Dzisiaj nie korzystm bo nie potrzebuję (potrzebuję tylko do nawigacji)

    Czyli neta używasz, czyli używasz, czyli nie ponosisz opłaty 2zł.

    > Ale jutro taki podstępny zapis (a może być jeszcze przecież ciekawszy

    Przecież nikt, kto jest w stanie nauczyć się prowadzić samochód, nie
    będzie wybierał oferty gsm opierając swoją wiedzę o warunkach na tytule.
    Trzeba sobie przeliczyć, czy rzeczywiście chcemy tego telefonu używać, a
    jeśli tak, mieć świadomość tej opłaty. BTW: opłata jest pobierana tylko
    wówczas, jeśli te 2zł są na koncie. Jeśli nie ma, opłaty też nie ma
    (tyle że po roku wyłączają numer).

    > jak firma się rozpędzi) może kosztować mnie setki a może tysiące złotych.

    Karta prepaid to nie bank, aby takie środki trzymać na koncie.

    > Ja się skapowałem bo staram się czytać umowy ;-) Ale jest od groma
    > innych co nie doczytają, nie zrozumieją, źle dobiorą ofertę do

    jw. Tu nie trzeba czytać umów, wystarczy przeczytać ulotkę reklamową.

    > zmieniających się potrzeb. A jako słabsza strona umowy (KONSUMENT) są
    > chronieni przez unijne dyrektywy.

    Przez tę ochronę mamy właśnie takich debili, którzy potrafią tylko
    złożyć w wyraz literki z tytułu, i na tej podstawie coś sobie roją.

    > No chyba że masz coś przeciwko takiej ochronie. To wtedy PRZYJACIELU
    > idziemy na piwo. :-)

    Jakoś po usenecie nie pałam do ciebie wielką sympatią:)

    > A na razie...
    > Szambo zawsze zostanie szambem choćby miało miliony klientów w postaci
    > much ;-)

    Muchy siedzą w jakichś taryfach sprzed 5 lat. Taryfa "odnowa" to bardzo
    przyjemny cennik skrojony dla konkretnych użytkowników. Jako że ma stan
    darmowy w sieci, może być o wiele lepszy od zachwalanego dotychczas dla
    "no-userów" freemium w Virginie.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2017-06-23 10:39:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 10:37, Liwiusz pisze:

    > Czyli neta używasz, czyli używasz, czyli nie ponosisz opłaty 2zł.

    Chyba że neta też nie potrzebujesz. Zatem wystarczy, abyś zadbał, aby na
    koncie nie było 2zł, wówczas opłata nie zostanie pobrana - użyj tylko w
    ciągu roku numeru, bo go wyłączą.

    --
    Liwiusz