    From: PeJot <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Płukanie domowej instalacji CO
    Date: Sat, 2 Dec 2023 17:56:39 +0100

    Czołem,

    problem następujący: 20+ letnia instalacja CO w mieszkaniu, rury Cu,
    grzejniki stalowe. Wiele wskazuje na to, że wypadałoby instalację
    wyczyścić. Jest wiele różnych preparatów służących do samodzielnego
    płukania instalacji, można też powierzyć temat fachowcom. Pytanie co
    lepsze, szczególnie iż sezon grzewczy jakby w toku. 2ga sprawa: czy
    zainstalowanie odmulacza z filtrem magnetycznym jest jakimś substytutem
    płukania chemią ? Wiem, że płukanie może skończyć się rozszczelnieniami,
    ale mam w perspektywie wymianę kotła na nowy.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza