  • 11. Data: 2014-10-29 15:41:36
    Temat: Re: Płyta poślizgowa - gdzie na Śląsku?
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-29 14:11, J.F. pisze:

    > Pojecia nie mam, ale tam rozni tacy maja ochote na utrzymanie tego
    > lotniska.

    jak śnieg spadnie to pewnie tam pojadę (albo jak będę przejazdem) i
    zobaczę czy są jakieś znaki.
    Z tego co wiem to od zawsze znaki były od strony dk8 (tak przynajmniej
    słyszałem bo nigdy tamtędy nie wjeżdżałem) a od drugiej strony nie.
    Podobnie teraz jest w Kątach Wrocławskich - zjeżdżamy z autostrady, jak
    pojedziemy prosto to mamy teren zabudowany, a jak skręcimy od razu w
    lewo to terenu zabudowanego nie ma i można po całych Kątach jeździć
    90km/h :)

    > A na czynnym lotnisku jezdzic po pasie nie wolno, bo zawsze moze samolot
    > ladowac.
    >
    > Skonczy sie pewnie tak, ze je jednak gmina dostanie i sprzeda pod
    > budynki, albo AMW sprzeda .

    jak będę zarabiał tyle co Megrims to kupię ten teren i udostępnię
    wszystkim ;)

    Łukasz

  • 12. Data: 2014-10-29 15:49:42
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-29 14:26, wchpikus pisze:
    > Zima, to parking tesco lub auchan..szczegolnie jak jest w kostce:)
    > Pozna pora, mozna poszalec:)

    pod tesco nie dowiesz się co robić jak na autostradzie przy 160km/h
    wpadniesz w poślizg ;) - po dniu treningu i regularnym przypominaniu
    sobie RWD obróciłbym 360 stopni - jedyna opcja jak już się za bardzo
    złamie i przy dobrym wytrenowaniu nie zajmuje się dużo więcej niż jeden
    pas :)
    parkingi są fajne na stare gruchoty, bo lepszych felg szkoda, a golfem
    za 3000zł można spokojnie zatrzymać się drzwiami na zaspie :)

    Łukasz

  • 13. Data: 2014-10-29 15:58:56
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > pod tesco nie dowiesz się co robić jak na autostradzie przy 160km/h
    > wpadniesz w poślizg ;)

    Ja przy 160 wpadniesz w poslizg, to tylko modlitwy..Raczej nie ma sensu
    sprawdzac, chyba ze masz 7 zyc jak kot:)

  • 14. Data: 2014-10-29 16:22:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wchpikus" napisał w
    >Ja przy 160 wpadniesz w poslizg, to tylko modlitwy..Raczej nie ma
    >sensu sprawdzac, chyba ze masz 7 zyc jak kot:)

    https://www.youtube.com/watch?v=MXSFXPtcrlE

    J.

  • 15. Data: 2014-10-29 16:58:38
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-29 16:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "wchpikus" napisał w

    Właśnie chodzi o to że na lotnisku możesz to przetestować bezpiecznie.
    Warto znać swoje auto i możliwości, to uczy pokory :)

    Łukasz

  • 16. Data: 2014-10-30 01:03:41
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-10-28 o 14:27, AL pisze:
    > chciałbym sprawdzić reakcje auta w sytuacjach ekstremalnych.
    > Czy jest w okolicach Śląska (np. okolice Katowic - ale ogólnie chodzi o
    > cały region) takie miejsce, ośrodek, który dysponuje taką płytą i
    > warunkami (np. całym torem testowym)?
    > Nie wykluczam może jakiegoś małego szkolenia przy okazji.
    Lotnisko "nowa wieś królewska" pod Opolem, jest tam jakaś szkoła jazdy,
    jest płyta poślizgowa.
    http://www.odtj.opole.pl/

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2014-10-30 09:45:52
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-10-29 16:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "wchpikus" napisał w
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=MXSFXPtcrlE
    >
    > J.

    Myslisz ze tutaj 160 jechal?

  • 18. Data: 2014-10-30 10:12:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wchpikus" napisał w wiadomości

    >Myslisz ze tutaj 160 jechal?

    Jesli nie szybciej.
    Wyprzedza wszystkich, a Niemcy raczej nie jechali 80 ...

    J.

  • 19. Data: 2014-10-30 11:33:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello BartekK,

    Thursday, October 30, 2014, 1:03:41 AM, you wrote:

    > Lotnisko "nowa wieś królewska" pod Opolem,

    Nowa Wieś Królewska to dzielnica Opola. Najbliższe lotnisko z twardym
    pasem jest w Kamieniu Ślaskim.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2014-10-30 11:39:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    > Nowa Wieś Królewska to dzielnica Opola. Najbliższe lotnisko z twardym
    > pasem jest w Kamieniu Ślaskim.

    Polska Nowa Wieś - lotnisko Aeroklubu, Samo lotnisko jest trawiaste:
    https://www.google.pl/maps/place/Lotnisko+Opole-Pols
    ka+Nowa+Wie%C5%9B/@50.6290413,17.7776652,2052m/data=
    !3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4711b2a555555555:0x71398d85d532
    5b94?hl=pl

    --
    Best regards,
    RoMan