    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Płytki z JLCPCB
    Date: Wed, 27 Jun 2018 12:05:51 +0200

    Janusz wrote:

    > Moje się też skończyły robić :)

    A moje nie mogą zacząć. Udowodnili, że robią dobrze, więc im posłałem
    znacznie większy batch i mi płytki odrzucono na audycie.

    "Hi,In your attached file, you note that you need Tg140, but there is
    only Tg 130.So sorry for that we cannot make the baord for you.Thanks!"

    Dowcip polega na tym, że Tg140 to jedyny laminat, jaki pozwalają wybrać
    w swoim kalkulatorze cen, a ja jedynie wkleiłem tekst z ich strony do
    readme.txt, w którym opisałem szczegóły wykonania. Może i maszyny mają
    z wyższej półki, ale audytorów-matołów również. Jak tego nie wyprostują,
    to wracam do ALL.

    Pozdrawiam, Piotr