  • 21. Data: 2009-05-07 20:18:17
    Temat: Re: Po cichu UE chce CENZUROWAĆ i BLOKOWAĆ Internet
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    B.G wrote:

    > Ale nie musi tak działać. Założenia które przyświecały przy budowie
    > Internetu pójdą do kosza.
    > Wiesz, nie chcę być złym prorokiem. Pozwolę sobie jednak, na odrobinę
    > fantazji(?).
    >
    > Wyobraź sobie, że adresy ip dzielimy na grupy "klienckie", czyli
    > adresy należące do końcowych userów Internetu oraz na adresy
    > "serwerowe" czyli na adresy dostarczycieli tak zwanej treści (w
    > przyszłości głównie ocenzurowanej papki).

    tja znacyz masz mniej wiecej takie samo pojecie jak ci co te bzdety
    pisali...

    ale jak chcą rewolucji.

    nawet Chinczykom nie udało sie uszczelnić w 100% internetu, bo tego sie nie
    da praktycznie zrobić.

  • 22. Data: 2009-05-07 21:44:32
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-07 22:18, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > nawet Chinczykom nie udało sie uszczelnić w 100% internetu, bo tego sie
    > nie da praktycznie zrobić.

    Skąd informacje że sie nie udało ?
    Takie google chińczykom nadal blokuje wyszukiwanie zastrzeżonych przez
    "waadze" witryn.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-05-07 21:48:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 May 2009, zly wrote:

    > tutaj cos dla rownowagi, niepisane przez spanikowanych pryszczersow :)
    > http://wyborcza.pl/1,82244,6578666,Pakiet_jest_korzy
    stny_dla_konsumentow.html

    Tak offtopicznie:
    "Dyrektywa po raz pierwszy zajęła się kontentem"
    Taaaaa...

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2009-05-08 07:38:31
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    stny_dla_konsumentow.html

    > Tak offtopicznie:
    > "Dyrektywa po raz pierwszy zajęła się kontentem"
    > Taaaaa...

    myślałem że to tylko ja i słownik języka polskiego PWN jest taki ograniczony
    ;)

  • 25. Data: 2009-05-08 07:51:19
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piter"
    >myślałem że to tylko ja i słownik języka polskiego PWN jest taki ograniczony
    >;)

    P. Streżyńska po prostu pojechała slangowo, co redaktor powinien był
    wyłapać i poprawić. Ale to w końcu Wyborcza, spodziewalibyście się po
    nich myślenia?

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb This isn't an error message; I'm just \show-
    `b K...@e...eu.org d' ing something.(TeX)

  • 26. Data: 2009-05-08 16:33:30
    Od: z <z...@g...pl>

    B.G pisze:

    > Wyobraź sobie, że adresy ip dzielimy na grupy "klienckie", czyli adresy
    > należące do końcowych userów Internetu oraz na adresy "serwerowe" czyli
    > na adresy dostarczycieli tak zwanej treści (w przyszłości głównie

    W morde ....

    Ten tekst trzeba gdzies opublikowac bo ludzie nie zdaja sobie sprawy co
    te matoly chca uchwalic!!!

  • 27. Data: 2009-05-08 22:54:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    z pisze:

    > W morde ....
    >
    > Ten tekst trzeba gdzies opublikowac bo ludzie nie zdaja sobie sprawy co
    > te matoly chca uchwalic!!!

    Nie ustalili. Wniosek odrzucony!

    --
    animka

  • 28. Data: 2009-05-09 08:46:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Nie ustalili. Wniosek odrzucony!

    Nie bój, nie bój, wyłączą Ci ;->
    Po wyborach do tego wrócą, nie może wszak być tak, że bajty sobie fruwają w
    te i nazad na żywioł, bez unijnej regulacji, eurodyrektyw, i - o zgrozo - po
    kablach o nieustandaryzowanej długości i krzywiźnie, które to parametry tak
    skrupulatnie wyliczono dla kondomów i ogórków. A nasi reprezentanci dorzucą
    jeszcze różne rodzime wartości...

    JoteR