  • 11. Data: 2015-12-01 17:29:02
    Temat: Re: Pobicie za niezjechanie z lewego pasa
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 08:31, ww pisze:

    > "Sytuacja na drodze była taka, że nie miałem jak zjechać na inny pas."
    >
    > Jaaasne. Bo pewnie za 13km miał zjeżdżać. Zresztą jechać prawym pasem
    > to frajerstwo.

    No i wychodzi owo "ugładzenie" opisu. Otóż pierwszy też zgłosił na
    policji pobicie. W dodatku jest podobno zapis monitoringu świadczący o
    tym, że wersja drugiego jest... no nie do końca odpowiada prawdzie ;)
    Czyli, jak to często w takich przypadkach - obaj siebie warci. Tyle, że
    mogli sobie dać po mordzie bez angażowania moich podatków.

    Już kiedyś mieliśmy w Gdańsku taką sytuację, że facet zgłosił pobicie i
    zniszczenie mu samochodu, bo jak ktoś na niego zatrąbił, to na światłach
    "wyszedł zobaczyć o co chodzi" - a generalnie wyszedł z zamiarem
    spuszczenia w pierdol, ale się nadział, bo przeciwnik był bardziej
    zmotywowany, a na skrzyżowaniu był monitoring ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm