  • 21. Data: 2016-12-06 17:08:11
    Temat: Re: Pochłaniacz wilgoci do lodówkowca
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-12-06 o 02:19, Adam Wysocki pisze:

    > Zostawiles oryginalny rozruch na pozystorze? Jak zachowuje ci sie przy
    > wlaczeniu chwile po wylaczeniu, jak pozystor jeszcze jest cieply? Ja
    > musialem przerobic, bo nie chcial startowac.

    To jest dziewiczy agregat, do którego nie mam jeszcze rozruchu. Mam
    nadzieję że po odprężeniu nie będzie kłopotów ze startem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 22. Data: 2016-12-08 16:57:46
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PeJot <P...@n...pl> wrote:

    > To jest dziewiczy agregat, do którego nie mam jeszcze rozruchu. Mam
    > nadzieję że po odprężeniu nie będzie kłopotów ze startem.

    Problem w tym, że w lodówce agregat nie startuje często i pozystor zdąży
    się schłodzić. Jak masz małą butlę to będzie startował często, u mnie nie
    chciał startować (mimo odprężenia) i po chwili wywalał zabezpieczenie
    termiczne.

    Co do samego odprężenia to mam dwa agregaty, jeden bez odprężenia sobie
    nie radzi (nawet jak odpala to kręci bardzo powoli, a potem wywala
    zabezpieczenie), a drugi radzi. Wot tiechnika :)

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 23. Data: 2016-12-08 19:50:03
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-12-08 o 16:57, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > się schłodzić. Jak masz małą butlę to będzie startował często, u mnie nie
    > chciał startować (mimo odprężenia) i po chwili wywalał zabezpieczenie

    W sumie to i tak planuję rozruch z użyciem przekaźnika czasowego
    zalegającego w szufladzie, a nie typowego automatu rozruchowego.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem