  • 11. Data: 2014-08-27 23:56:08
    Temat: Re: Podłączenie FT232
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-27 19:33, Marek Wodzinski pisze:

    > Sam z siebie nie, ale można się zdziwić jak niezasilany FT będzie
    > działał i generował bzdety lub zjadał prąd z układu, o ile nie
    > zapobiegniesz zasilaniu się przez linie danych.

    Ok, w takim razie zmieniłem nieco koncepcję. Teraz FT jest zasilany z
    tego samego źródła napiecia 5V, co główny stabilizator układu. Reset
    przez dzielnik podłączony do VCC z USB, VCCIO do głównej szyny 3,3V.

  • 12. Data: 2014-08-28 12:50:36
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 sierpnia 2014 10:22:46 UTC+2 użytkownik Atlantis napisał:
    > Sytuacja wygląda następująco:
    >

    > Przyglądam się teraz nocie katalogowej i przykładowym schematom, ale
    >
    > ciągle nie jestem pewien które rozwiązanie będzie najbardziej odpowiednie...

    Robiłem swoje badziewie na FT2232H, więc sprawa jest podobna. Przetestowane i w pełni
    działające.

    > 1. FT232 powinienem zasilić 5V z USB, czy może ze źródła takiego samego
    >
    > napięcia. które zasila główny stabilizator całego układu?

    Ja u siebie jadę z zewnętrznego 3.3V

    > 2. Ponieważ układ pracuje na logice 3,3V, jak rozumiem pin VCCIO
    >
    > powinien być połączony ze źródłem tego napięcia. Tylko które
    >
    > wykorzystać? Wbudowany w FT232 stabilizator (pin 3V3OUT) czy może ten
    >
    > zewnętrzny, zasilający całą resztę układu?

    Jak Ci się podoba.

    > 3. Co zrobić z pinem RESET? Dokumentacja mówi, że może pozostać
    >
    > niepodłączony (zapewne jakiś wewnętrzny pull-up?) albo zostać
    >
    > podciągnięty do plusa zasilania rezystorem. No właśnie, tylko do którego
    >
    > plusa? +5V z USB, +3,3V z wbudowanego stabilizatora czy może +3,3V z
    >
    > zewnętrznego stabilizatora?

    Ja daję przez 47K do +3.3V