  • 11. Data: 2017-11-19 11:57:52
    Temat: Re: Podświetlenie matrycy w OTV Samsung
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    > Sama dioda to nie wszystko, niestety. Potrzebny jest rozpraszacz
    > światła, taka pastylka jak guzik od damskiej bluzki który siedzi na tej
    > diodzie. A u mnie się rozpłynął... :) Dlatego pytam o jakiś stary pasek.
    > Są komplety na A... ale coś drogo. Jak mam kupować komplet za 60 zł to
    > wolę złożyć podświetlenie bez jednej diody, jest to prawie niewidoczne.

    Kto wie, jeśli nie chcesz wymieniać wszystkiego, to może to najlepsze
    rozwiązanie. Prawdopodobieństwo, że kupisz identyczną diodę, nawet u
    tego samego producenta, jest bliskie zeru. A oko ludzkie, zwłaszcza
    kobiece (literalnie, to nie żart), jest bardzo wrażliwe na różnice kolorów.

    P.P.

  • 12. Data: 2017-11-19 13:49:06
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc.pl.> napisał w wiadomości

    > A u mnie wykrywa to:
    >
    > https://www.symantec.com/security_response/writeup.j
    sp?docid=2017-022015-1008-99

    Nie zapomnijmy jednak, że baza pełnych wirusów była by gigantyczna, więc
    zwykle jedzie się np., na jakimś znaczniku, heurystycem etc. Poza tym,
    wirusy mutujące, gdzie każdy egzemplarz jest inny, itd, itp...
    Nie da się uniknąć fałszywych alarmów.
    Choć z dwojga złego lepszy fałszywy alarm, niż fałszywy brak alarmu.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 13. Data: 2017-11-21 08:22:00