  • 1. Data: 2017-11-17 14:47:22
    Temat: Co to za cad ?
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    Witam,

    Dostałem pliki jednego z dev kitow. Chyba w postaci projektow.

    Jest tylko jeden problem. Nie wiem jakim cad-em zostały zrobione.

    Jeżeli ktoś zechciałby spróbować projekt otworzyć i zrobić z niego
    gerbery to będę bardzo wdzięczny.

    https://drive.google.com/file/d/129AJ3DEk0_puMD36XdR
    Uytz6adOubGgH/view?usp=sharing

    O konwersję do eagla lub altiuma to nawet nie pytam.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 2. Data: 2017-11-17 16:19:02
    Temat: Re: Co to za cad ?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 17.11.2017 o 14:47, Adam Górski pisze:
> [...]
    >
    > https://drive.google.com/file/d/129AJ3DEk0_puMD36XdR
    Uytz6adOubGgH/view?usp=sharing

    > O konwersję do eagla lub altiuma to nawet nie pytam.

    Zdaje się, że to zrobione w Allegro/OrCAD. Będzie problem, bo chyba
    żaden inny program nie jest w stanie tego otworzyć.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2017-11-17 16:29:33
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-11-17 16:19, Jakub Rakus wrote:

    Uytz6adOubGgH/view?usp=sharing

    > Zdaje się, że to zrobione w Allegro/OrCAD. Będzie problem, bo chyba
    > żaden inny program nie jest w stanie tego otworzyć.

    Altium byłby w stanie to zrobić ale trzeba by mieć również licencję na
    Allegro/OrCad na tym samym PC.

    Jeżeli ktoś ma taki zestaw - bardzo proszę o kontakt.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 4. Data: 2017-11-17 17:45:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/17/2017 4:29 PM, Adam Górski wrote:
    > Jeżeli ktoś ma taki zestaw - bardzo proszę o kontakt.

    Zerknij tutaj:

    https://www.schematics.io/

  • 5. Data: 2017-11-18 19:22:49
    Od: m...@g...com

    Altium 17 zaimportował schematy:

    https://drive.google.com/open?id=1THKvLJMd6Rx-Z7C6fd
    pAbFMdtlUAEggB

    Jeśli Ci zależy na PCB, mogę jeszcze spróbować w poniedziałek.
    Marcin

  • 6. Data: 2017-11-19 18:13:01
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-11-18 19:22, m...@g...com wrote:
> [...]
    pAbFMdtlUAEggB

    > Jeśli Ci zależy na PCB, mogę jeszcze spróbować w poniedziałek.

    Serdecznie dziękuję.
    Tak, zależy mi również na PCB.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 7. Data: 2017-11-20 10:05:10
    Od: m...@g...com

    ok, probowalem ale bez powodzenia.

    Tak jak juz napisano, wyglada na to ze PCB z archiwum jest w Allegro i Altium17 nie
    jest w stanie jej zaimportowac bez zainstalowanego samego Allegro.
    Troche dziwne ze schemat w Orkadzie a plytka w czyms innym.

    Sam plik .BRD wyglada na binarny, ale przepuszczajac go przez arm-none-eabi-strings
    potwiedza "allegro" i troche da sie wysledzic:

    allv16-610/12........allv16-62/3/2..................

    /Documents and Settings/guru/Desktop/1/2/allegro_C5_SOC_DEVKIT_D
    C:/cvs_sandbox/allegro_lib/padstack/tr82x102x15-45.f
    sm
    Host = PCDESIGN_4:User = frank:Proj = s0058.999a:Time = Jan 28 10:36:09 2002
    C:/cvs_sandbox/allegro_lib/padstack/tr48x68x15-45.fs
    0.000000 MILS
    0.000000 MILS
    C:/cvs_sandbox/allegro_lib/padstack/tr75x90x15-45.fs

    Type: Allegro Board
    Units: Mils
    Accuracy: 2
    Layers: 16
    _QuickViewGraph
    _QUICKVIEWS
    WFM_HEADER
    CSNHOJ
    MASTER_DESIGN!!
    ./5998_c5v_soc_reva_101612_pk4.brd!Dj_dauod!

    Plik C5_SOC_DEVKIT_E.DSN jest jakims archiwum i 7-zip jest w stanie go rozpakowac.
    Cache w srodku tez ma troche tekstow :
    C:\ORCAD\ORCAD_16.0\TOOLS\CAPTURE\LIBRARY\CAPSYM.OLB itp, czyli potwierdza, ze
    projekt z Orkada.

    Wiecej nie jestem w stanie pomoc,
    Marcin

  • 8. Data: 2017-11-21 13:52:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:
    > Witam,
    >
    > Dostałem pliki jednego z dev kitow. Chyba w postaci projektow.
    >
    > Jest tylko jeden problem. Nie wiem jakim cad-em zostały zrobione.

    Cadence "OrCAD Capture" schemat i Cadence PCB Editor płytka.

    > Jeżeli ktoś zechciałby spróbować projekt otworzyć i zrobić z niego
    > gerbery to będę bardzo wdzięczny.

    Zrobiłem na szybko gerbery dla Ciebie z domyślnymi parametrami, zaznaczając
    wszystkie warstwy. Zerknij czy Ci to pasuje.

    Jak coś nie ten teges to daj znać bo gerberami się na codzień nie zajmuję.

    https://drive.google.com/file/d/1zevZw9ZZgzyArqXw5Wn
    1WoBtKrIrwIp8/view?usp=sharing

    > O konwersję do eagla lub altiuma to nawet nie pytam.

    Niestety nie mam ani jednego ani drugiego.

  • 9. Data: 2017-11-27 13:20:49
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-11-20 10:05, m...@g...com wrote:
> [...]
    Cache w srodku tez ma troche tekstow :
    > C:\ORCAD\ORCAD_16.0\TOOLS\CAPTURE\LIBRARY\CAPSYM.OLB itp, czyli potwierdza, ze

    Witam,

    Bardzo dziękuję za poświęcony czas i pomoc.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 10. Data: 2017-11-27 13:23:24
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-11-21 13:52, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > https://drive.google.com/file/d/1zevZw9ZZgzyArqXw5Wn
    1WoBtKrIrwIp8/view?usp=sharing

    > Niestety nie mam ani jednego ani drugiego.

    Bardzo dziękuje za pomoc. Udało mi się zaimportować gerbery do eagla :)
    Jeszcze muszę się trochę pomęczyć z eaglem, ale jak ten projekt wypali
    to pierwsze co to kupuję Altiuma albo Orcada.

    Pozdrawiam

    Adam Górski