  • 11. Data: 2017-09-08 16:56:59
    Temat: Re: Pokaz punkty bedzie znizka
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-08 o 11:10, Chris pisze:

    > Co z tego:
    >
    > Karol Manys, rzecznik Ministerstwa Cyfryzacji, w rozmowie z PAP
    > zapewnił, że zmiany w prawie  w tym zakresie nie wejdą.
    >
    > Już wcześniej ubezpieczyciele zgłaszali się z takimi postulatami. [...]
    > Na chwilę obecną nie ma możliwości prawnych, żeby ubezpieczyciele mieli
    > dostęp do stanu punktów karnych swoich klientów. Nie zamierzamy w tym
    > zakresie zmieniać przepisów.

    U niektórych operatorów komórek reklamowana cena jest ważna tylko
    w przypadku podpisania zgody na udostępnianie danych do celów
    marketingowych. I żadnej ustawy na to nie potrzeba.
    Tak samo będziesz miał u ubezpieczyciela, oferowana cena w przypadku
    podania ile punków i za co. A oni doliczą zwyżki, za niepodanie doliczą
    maksymalne. A punkty podobno już przez internet można sprawdzić.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-09-08 18:25:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik xx

    U kanadyjców oplata za ubezpieczenie jest na poziomie 400pln. Miesiecznie.
    Do tego za PJ sie placi co roku. Okolo 150pln (rocznie). Ale jak sie punktów
    nałapie to PJ drożeje.
    ---
    A Indianie nie mają prawa jazdy na piechotochody, więc i ja nie widzę
    rozsądnego powodu by mieć.

  • 13. Data: 2017-09-08 19:37:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >doliczą
    >maksymalne. A punkty podobno już przez internet można sprawdzić.

    Szczegolnie, jesli punkty mozna odczytac za posrednictwem banku, a
    polise tez sie kupi od/za posrednictwem banku.
    To wtedy nie trzeba bedzie nic podawac, wystarczy taki maly tekst w
    regulaminie, ze klient upowaznia ...

    J.

  • 14. Data: 2017-09-08 20:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Domyslam sie, ze rok temu miales 20% ... to pelna stawka byla 462, a
    > teraz 814.
    > "dwukrotna" podwyzka.
    >
    > Masz male auto i w taniej miejscowosci mieszkasz ...

    Ty sie jeszcze nie zorientowałes ze te procenty to jest bzdurna bzdura...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 15. Data: 2017-09-17 17:05:51
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 10:20, s...@g...com pisze:

    > W PZU ludek jeden dostal nagrode za udoskonalenie procesu szkodowego.
    > Wymyslil ze jak poszkodowany zrezygnuje z auta zastepczego to dostanie nówke rower
    nieśmigany.
    > Rowerek całkiem sensownej marki i jakosci. Warty gdzieś w okolicy 1500pln.
    > Ludzie brali bez pytania. A firma policzyla ze baaaardzo sie to oplaca.

    Dobre. Jakby szkoda była na tydzień naprawy samochodu to też bym wolał
    przytulić rowerek :)

    > Wiec przyczyn podwyżek bym szukal wlasnie w tym miejscu.

    W rozdawaniu rowerów?