  • 11. Data: 2013-04-04 23:04:22
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > A potem mamusia latałaby płakać, że jej syneczek dostał 15 lat bez
    > zawiasów a taki grzeczny był.

    Ta, od razu 150 lat.

    sz.

  • 12. Data: 2013-04-04 23:30:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 23:04:22 +0200 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Ta, od razu 150 lat.

    też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-04-04 23:40:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-04 23:30, masti pisze:

    > też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?

    W gazetach piszą, że jakaś babka w Indiach tak stwierdziła i zrobiła ze
    swej świadomości użytek.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2013-04-04 23:46:10
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?

    Zalezy jakich konfliktow.

    sz.

  • 15. Data: 2013-04-04 23:46:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-04 22:32, Artur Maśląg pisze:

    > Usenetowa elyta ;)

    Właśnie widać te prymitywną w myśleniu elytę.
    15 lat za w mordę danie to w USA a nie tu. Tu nie zamykają za trafienie
    i połamanie pieszego na pasach, nie mówiąc o czynach takich jak gwałty i
    molestowanie seksualne dzieci przez kler.

    Oj elyto, elyto.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 16. Data: 2013-04-04 23:49:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 23:46:59 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    > w USA a nie tu. Tu nie zamykają za trafienie i połamanie pieszego na
    > pasach, nie mówiąc o czynach takich jak gwałty i molestowanie seksualne

    i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

  • 17. Data: 2013-04-04 23:59:11
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

    Jak najbardziej.

    sz.

  • 18. Data: 2013-04-05 00:02:42
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Jak najbardziej.

    Dlatego woze szufle w bagazniku :)

    sz.

  • 19. Data: 2013-04-05 00:05:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-04 23:49, masti pisze:

    > i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

    W tej sytuacji i tym systemie prawnym tak.

    Obejrzyj ten film jeszcze raz. Oni napadli na nich, przyspieszając i
    taranując ich auto. Kierowca wychodzi z łapami i co? ... Powinno w tym
    momencie wyskoczyć duże dziecko i bronic rodzinę i to skutecznie, by
    długo to zapamiętali.
    A wymiar sprawiedliwości dodatkowo po tym obronnym wpierdol, powinien
    ich zapuszkować za ten napad na 5 lat i odebrac dorzywotnio prawo jazdy.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 20. Data: 2013-04-05 01:32:19