  • 21. Data: 2013-04-05 02:07:34
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?

    Ma wiele zalet: jest szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy. To sa 4
    cechy nieosiagalne dla polskich sadow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2013-04-05 02:58:36
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > odebrac dorzywotnio prawo jazdy.

    jak?

  • 23. Data: 2013-04-05 07:01:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-05 02:58, h.w.d.p. pisze:

    > jak?

    Nasz system potrafi z człowiekiem zrobić wszystko. Najlepiej mu idzie
    gnojenie. Ale i potrafi posunąć się do bardziej radykalnych kroków.
    Na pewno ich inwencja twórcza z takim gównem by sobie poradziła.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 24. Data: 2013-04-05 07:41:28
    Temat: Re: Polowanie na kolizj?rzed marketem.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 4 Apr 2013 22:26:00 +0200, Marek Dyjor

    > tak swoją droga to się dziwię że Policja która tam przyjechała nie miał
    > grama wątpliwości widząc stan zmasakrowanego samochodu. Raczej jadąc 30km/h
    > cieżko zrobić to co sie stało. Ono poprostu staranowali ten samochód.

    To prawda. Nie wspominając o tym kto w kogo walił. :/

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2013-04-05 07:45:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 05 Apr 2013 07:01:06 +0200, Krzysztof 45

    > Nasz system potrafi z człowiekiem zrobić wszystko. Najlepiej mu idzie
    > gnojenie. Ale i potrafi posunąć się do bardziej radykalnych kroków.
    > Na pewno ich inwencja twórcza z takim gównem by sobie poradziła.

    Ty masz jednak zdrowo zrytą podsufitkę...

    PS przez jakie "rzet" pisze "dorzywotnio"?

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2013-04-05 08:03:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał
    Thu, 4 Apr 2013 22:26:00 +0200, Marek Dyjor

    >To prawda. Nie wspominając o tym kto w kogo walił. :/

    Kto w kogo ma drugorzedne znaczenie - pierwszenstwo mieli a droge im
    najwyrazniej zajechano.
    w drzwi przylozyli, wiec jeszcze w granicach przyzwoitosci.
    Co prawda raczej w terenie, bo tu przy predkosci 20 czy 30 to powinni
    zdazyc nacisnac hamulec.

    A i droga zatrzymania trafionego sugeruje ze wolno nie jechal :-)

    Rozmowa byla pewnie krotka - tamten byl z prawej mial pierwszenstwo,
    czy przyjmuje pan mandat ...
    no i w sumie czemu ma nie przyjac. I tylko zewnetrzna kamera wykryla
    sprawe, bo taka w pojezdzie to by raczej nie pomogla.

    J.

  • 27. Data: 2013-04-05 08:24:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 5 Apr 2013 08:03:25 +0200, J.F

    > Kto w kogo ma drugorzedne znaczenie

    Często ma znaczenie pierwszorzędne. Definiuje to Art. 3.

    > Rozmowa byla pewnie krotka - tamten byl z prawej
    > mial pierwszenstwo, czy przyjmuje pan mandat ...

    Miał pierwszeństwo przejazdu a nie walenia w tego z poprzecznej. W
    normalnych warunkach zatrzmałby się, obtarł bok/tył, lub byłby uderzany.

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2013-04-05 09:12:10
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > jak?

    normalnie dorzywotnio
    prowo jazdy w rulonik i w rzyć.

  • 29. Data: 2013-04-05 09:15:31
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-04 23:30, masti pisze:

    > też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?

    to nie byłby samosąd tylko obrona, i może nawet konieczna.

  • 30. Data: 2013-04-05 09:21:34
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 08:03, J.F pisze:
    > Użytkownik "Myjk" napisał
    > Thu, 4 Apr 2013 22:26:00 +0200, Marek Dyjor

    > Kto w kogo ma drugorzedne znaczenie - pierwszenstwo mieli a droge im
    > najwyrazniej zajechano.

    Widzisz, kto w kogo może mieć znaczenie zasadnicze, a pierwszeństwo
    w żaden sposób nie uzasadnia taranowania samochodu teoretycznie
    "wymuszającego". PoRD o tym dość jasno mówi.

    > w drzwi przylozyli, wiec jeszcze w granicach przyzwoitosci.

    O jakiej przyzwoitości piszesz?

    > Co prawda raczej w terenie, bo tu przy predkosci 20 czy 30 to powinni
    > zdazyc nacisnac hamulec.

    Elementarne.

    > A i droga zatrzymania trafionego sugeruje ze wolno nie jechal :-)
    >
    > Rozmowa byla pewnie krotka - tamten byl z prawej mial pierwszenstwo, czy
    > przyjmuje pan mandat ...

    Sytuacja powinna wzbudzić podejrzenia policjantów, a nie prowadzić do
    klepania po najmniejszej linii oporu.

    > no i w sumie czemu ma nie przyjac. I tylko zewnetrzna kamera wykryla
    > sprawe, bo taka w pojezdzie to by raczej nie pomogla.

    Wychodzi na to, że trzeba wszędzie monitoring zakładać.