  • 11. Data: 2006-08-25 08:09:58
    Temat: Re: Polpak sie zatyka...
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Tomek Kruk" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:0qate2d9daltdmarihuii9uc87bgkv23pf@4ax.com...

    > zastanawiam się tylko czy takie działania przynosza więcej pożytku
    > (werbowanie klientów z zaniedbanych sieci) czy szkody (potencjalne
    > odchodzenie do konkurencji klientów wykupujących DSLe i polpaki do
    > świadczenia usług)

    Jesli chodzi o DSLe to przeciez i tak wiekszosc ma lojalki 2lata wiec
    tak szybko nie odejda :)

    No a polpaki (przyjamniej u mnie) smigaja rewelacyjnie (dolny slask okolice
    legnicy)

  • 12. Data: 2006-08-25 08:45:37
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > (werbowanie klientów z zaniedbanych sieci) czy szkody (potencjalne
    > odchodzenie do konkurencji klientów wykupujących DSLe i polpaki do

    TPSA ma główny cel miec 2 mln neostrad pod koniec roku, ma gdzieś tych
    kilkadziesiąt tyś DSLi. Chca wykosić sieci oparte na DSLach. Policz sobie
    neo 512 kosztuje miesięczne 50 zł, a DSL 4000 kosztuje w promocji 240 zł, a
    ilu userków z pakietami 500 kb możesz na takim dslu powiesic, napewno więcej
    niż 5.

    Lee

  • 13. Data: 2006-08-25 09:24:44
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Fri, 25 Aug 2006 10:09:58 +0200, użyszkodnik Radosław HORODNICZY
    <r...@g...com> napisał:

    > Jesli chodzi o DSLe to przeciez i tak wiekszosc ma lojalki 2lata wiec
    > tak szybko nie odejda :)

    ok,ale biorąc pod uwage fakt,że są to sieci których poszerzanie
    "łacza" polega na dokupowaniu nowych DSLi lojalki niewiele robią.
    Poprostu następne łacze będzie już od konkurencji a lojalka na obecne
    kiedyś się skończy...

    > No a polpaki (przyjamniej u mnie) smigaja rewelacyjnie (dolny slask okolice
    > legnicy)

    obcinanie ruchu w dzień akurat niewiele daje,bo najwiekszy ruch
    generowany przez sieci,u których ponad 90% klientów to klienci
    indywidualni,następuje w dni robocze między 18 a 22

  • 14. Data: 2006-08-25 09:32:04
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Fri, 25 Aug 2006 10:45:37 +0200, użyszkodnik "Lee"
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > TPSA ma główny cel miec 2 mln neostrad pod koniec roku, ma gdzieś tych
    > kilkadziesiąt tyś DSLi. Chca wykosić sieci oparte na DSLach.

    no to panowie-handlowcy z GTSu,Crowley-ów,Netii i innych futrzaków.
    Na co czekacie ???
    Do roboty !!!

> [...]
    > ilu userków z pakietami 500 kb możesz na takim dslu powiesic, napewno więcej

    ja porobiłem pakiety 256/64 z burst-em na 512/128 i na jednomegowej
    DSLce wpakowałem ich bez żadnego problemu 30

    zamówiłem dwójke i nie wiem co będę robił żeby ją wysycić, chyba
    pornole oglądał po nocach online :P

  • 15. Data: 2006-08-25 12:01:08
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Tomek Kruk napisał(a):

    > no to panowie-handlowcy z GTSu,Crowley-ów,Netii i innych futrzaków.
    > Na co czekacie ???
    > Do roboty !!!

    :)

    a ja mam pytanie...
    jakis czas temu dialog obnizył cene za 2 Mbity, troche taniej niz FR z
    tp.. korzysta ktoś z tego?
    rozważam "mariaż" z dialogiem, ale nie mam zielonego pojęcia czy warto..
    wszak, na alt.pl.telefonia.dialog DSLowcy ciągle narzekają :)

    --
    pozdros
    icek

  • 16. Data: 2006-08-27 18:46:47
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    TLZ <t...@w...info.com.pl> wrote:
    > Polpak sie zatkał Neostradami, lub DSLami 15Mbps??

    A DSL15000 to nie jest taki bardziej mityczny? Znasz kogoś, kto ma? :)

    p.

  • 17. Data: 2006-08-27 19:23:31
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    27 Aug 2006 18:46:47 GMT, użyszkodnik Piotr KUCHARSKI
    <c...@s...waw.pl> napisał:

    > A DSL15000 to nie jest taki bardziej mityczny? Znasz kogoś, kto ma? :)

    miejscowa kablówka 2 tygodnie temu wzięła do www,byłem przy odpalaniu

    w ciągu ostatniego tygodnia:
    Maksymalnie In: 1325.5 kB/s (67.4%)
    Średnio In: 308.7 kB/s (15.7%)
    Aktualnie In: 708.9 kB/s (36.1%)
    Maksymalnie Out: 143.0 kB/s (7.3%)
    Średnio Out: 25.3 kB/s (1.3%)
    Aktualnie Out: 46.3 kB/s (2.4%)

  • 18. Data: 2006-08-27 20:31:27
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A DSL15000 to nie jest taki bardziej mityczny? Znasz kogoś, kto ma? :)

    Mi juz odpalaja 3 dni, odleglosc 30metrow od DSLAMa bo w tym samym
    obiekcie :)

  • 19. Data: 2006-08-27 20:55:58
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Tomek Kruk <f...@p...pl> wrote:
    > miejscowa kablówka 2 tygodnie temu wzięła do www, byłem przy odpalaniu

    A. Pewnie mają serwerownię obok tego dslama? :) Bo jeszcze miesiąc
    temu goście z tepsy zeznawali, że mają tylko jedno wdrożenie, w centrali,
    w dodatku po szkle, bo nigdzie do klientów kable nie ciągną 15M.

    p.

  • 20. Data: 2006-08-27 21:05:53
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    27 Aug 2006 20:55:58 GMT, użyszkodnik Piotr KUCHARSKI
    <c...@s...waw.pl> napisał:

    > A. Pewnie mają serwerownię obok tego dslama? :) Bo jeszcze miesiąc
    > temu goście z tepsy zeznawali, że mają tylko jedno wdrożenie, w centrali,
    > w dodatku po szkle, bo nigdzie do klientów kable nie ciągną 15M.

    z tego co pamiętam chyba 380m kabla do DSLAMa, napewno poniżej 400,
    tepsiarze się wysilili i na wiosne pociągneli specjalnie 10 parowy
    kabel od ich pomieszczenia do serverowni bez żadnych łaczeń po drodze
    pytali się czy miedź czy światło bo im obojętne
    na tej 10tce nic oprócz jeszcze jednego 2megowego polpaka nie chodzi
    (pozostałe idą innym kablem)

    swoją drogą to nie odosobniony przypadek, koleś ma urynaneta na 2
    DSLach (ostatnio dobrał jeszcze polpaka) i serverownie w tym samym
    budynku co tepsa DSLAMa i tez mu głowice w serverowni zamontowali,
    tyle że tam nie ma 15tek :(