  • 31. Data: 2016-12-03 00:31:16
    Temat: Polska drugą Japonią !
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Juz raz miala byc. Przez ruska elektrownie bycie mogla zaczac od Hiroszmy.

  • 32. Data: 2016-12-06 19:25:39
    Temat: Re: Polska drugą Japonią !
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-11-30 o 22:26, sundayman pisze:
    > http://www.pb.pl/4649863,19682,pwpw-za-trzy-lata-moz
    e-powstac-polski-mikroprocesor-koszt-to-150-mln-z

    > Ja tam może się nie znam, ale mam wrażenie że sensu ekonomicznego ani
    > technicznego nie ma. Za to ślicznie da się na to dostać pieniążki z
    > różnych dotacji...
    Się okazuje że ten procek już prawie jest
    http://ep.com.pl/artykuly/10885-DPRO_skalowalny_proc
    esor_bitowy.html

    poprzerabiają lekko, dodadzą szyfrowanie i gotowy.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 33. Data: 2016-12-07 21:48:10
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 06.12.2016 o 19:25, Janusz_k pisze:
> [...]
    > http://ep.com.pl/artykuly/10885-DPRO_skalowalny_proc
    esor_bitowy.html

    > poprzerabiają lekko, dodadzą szyfrowanie i gotowy.

    Choroba, to niechcąco zrobiłem sobie rok temu drugą Japonię... rzeźbiąc
    od podstaw 32-bitowe CPU w Verilogu na Xylinx-ie tak dla sportu ;-)

    Grzegorz

  • 34. Data: 2016-12-07 21:53:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >
    >Choroba, to niechcąco zrobiłem sobie rok temu drugą Japonię... rzeźbiąc od
    >podstaw 32-bitowe CPU w Verilogu na Xylinx-ie tak dla sportu ;-)

    Zniszcz ja szybko zanim godzille abo jaka inna fukuszime wykluje!

  • 35. Data: 2016-12-08 14:04:58
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2016-12-07 21:48, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Choroba, to niechcąco zrobiłem sobie rok temu drugą Japonię... rzeźbiąc
    > od podstaw 32-bitowe CPU w Verilogu na Xylinx-ie tak dla sportu ;-)

    ... i przypuszczalnie, oczywiście również niechcąco, naruszyłeś tuzin
    tuzinów patentów ;-)

    pzdr
    mk

  • 36. Data: 2016-12-08 21:48:02
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 08.12.2016 o 14:04, mk pisze:

    > ... i przypuszczalnie, oczywiście również niechcąco, naruszyłeś tuzin
    > tuzinów patentów ;-)
    >
    > pzdr
    > mk

    Hehe :-)
    Na pewno "naruszyłem" patent na:
    - 32 bity
    - architektura von Neumanna (ciekawe czy opatentowana choć Mauchly i
    Eckert oskarżali von Neumanna o przywłaszczenie)
    - skoki warunkowe względne
    - skoki warunkowe bezwzględne
    - skoki warunkowe do podprogramu
    - powroty warunkowe z podprogramu
    - adresowanie natychmiastowe i bezwzględne
    - adresowanie pośrednie z post i preinkrementacją i offsetem
    - dodawanie i odejmowanie dwójkowe z przeniesieniem ;-)
    - jakieś siakieś OR/AND/XOR/NOT/NEG itp
    - przesyłanie wartości między rejestrami
    - jakieś tam przesunięcia bitów i inne popierdułki
    - wykonywanie większości rozkazów w jednym takcie zegara
    - że o obsłudze przerwań już nie wspomnę
    - itd. itp.
    wrrrr... do tego wszystkiego użyłem przerzutników i bramek, a to już
    chyba też opatentowane :-( tak se myślę czy da się jeszcze cokolwiek
    wyrzeźbić bez naruszania jakiegoś patentu.

    Ale nie zamierzam na tym robić kokosów więc pewnie do tyłka mi się nikt
    nie dobierze ;-)

    Grzegorz