  • 11. Data: 2018-02-14 12:56:51
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    wrote in message
    news:ea18a711-ba0d-4df8-88a8-f16d1c70c7ce@googlegrou
    ps.com...

    > https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA&feature=
    youtu.be&t=235

    > wez teraz udowadniaj ze nie jestes wielbladem jak kierowca autokaru ma 30
    > swiadkow po swojej stronie :-)

    Tu akurat położenie osobówki + resztki na drodze powinny być wystarczające
    do udowodnienia, że autobus ściął zakręt.

    --
    Axel

  • 12. Data: 2018-02-14 16:18:46
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 14 Feb 2018 00:11:50 -0800 (PST),
    p...@g...com wrote:

    >https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA
    >
    >okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?
    Nie żebym bronił, ale są takie światła w Stargardzie przy Pyrzyckim,
    które często-gęsto ludzie przejeżdżają na czerwonym, bo w środku nocy,
    przy braku ruchu palą się na czerwono. Jakoś to spowolnianie ruchu im
    nie wyszło ...
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2018-02-14 23:32:19
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2018-02-14 09:18, Shrek wrote:
    > https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=139
    > Będzie dyskusja?

    Mi to wygląda na próbę wymuszenia z OC. Albo kierowca ślepy.

    --
    Tengu

  • 14. Data: 2018-02-15 07:36:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2018 o 23:32, Tengu pisze:

    > Mi to wygląda na próbę wymuszenia z OC. Albo kierowca ślepy.

    Mi też. Problem w tym kto miał pierwszeństwo;)

    Shrek

  • 15. Data: 2018-02-15 10:28:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Feb 2018 12:34:04 +0100, w <p616rb$i2f$1@node2.news.atman.pl>, robot