  • 21. Data: 2019-09-11 20:46:34
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-09-11 o 19:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > drogę na której mógł zacząć hamować.

    > Grazyna poczatkowo istotnie nie widzi motucyklisty, za to widzi kawal
    > pustej jezdni.
    >
    > A potem jest taki czas, gdy juz motor widac, ale Grazyna ... albo nie
    > patrzy, albo nie wie co zrobic.

    Jak go zaczęło być widać, to już nie mogła nic zrobić. Koleś grzał po guza.

  • 22. Data: 2019-09-11 21:13:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 19:34, J.F. pisze:

    > Niby tak ... ale przeciez kulsony musza przesluchac obie strony.

    A niby czemu muszą?

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2019-09-11 21:16:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 19:56, xyz pisze:

    > A partnerem jest (albo był) motocyklista....
    >
    > Ja tu widzę że kamera jest bardziej na środku, zakładając że auto jest w
    > wersji EU to babka siedziała po lewej, czyli powinna lepiej widzieć niż
    > kamera.

    Generalnie nie ma to specjalnie znaczenia - obowiązuje zasada "widzę, że
    nie ma przeszkód to jadę" a nie "nie widzę przeszkód to jadę". Może
    jakby się dało udowodnić, że mimo dołożenia wszelkich starań nie mogła
    go dojrzeć bo zapierdalał ponad wszelkie pojęcie. No ale tak nie było -
    po prostu słabo patrzyła. Prawdę mówiąc nie wygląda żeby zapiedalał
    "nadmiernie" znaczy zwyczajowe +20.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2019-09-11 22:00:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-11 21:16, Shrek wrote:

> [...]
    > go dojrzeć bo zapierdalał ponad wszelkie pojęcie. No ale tak nie było -
    > po prostu słabo patrzyła. Prawdę mówiąc nie wygląda żeby zapiedalał

    Znaczenia nie ma to, czy zapierdalał wobec faktu, że nie było go widać.

  • 25. Data: 2019-09-11 22:12:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 22:00, kk pisze:

    > Znaczenia nie ma to, czy zapierdalał wobec faktu, że nie było go widać.

    Przecież było widać. A nawet jakby nie było, to dopiero "należyta
    staranność" jest okolicznoścą łagodzącą.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-09-11 22:22:26
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-11 o 19:38, J.F. pisze:

    >>> https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/malnia-motocyklista-
    uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html

    > To zobacz, a potem pisz :-)

    Mam zablokowana javę i java skrypt więc nie zobaczę.
    Powód do uznania winnym motocyklisty znalazłem bez tego
    zgodnie z sugestią przedpiscy.
    A czasy kiedy winnym stawało się z automatu chyba już minęły
    w czasach wszechobecnych kamer. No chyba że faktycznie
    kobieta ma układy i policja szuka dziury w całym.
    Ale to już filmik wyjaśni.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2019-09-11 22:26:01
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-11 o 21:13, Shrek pisze:

    > A niby czemu muszą?

    Kiedyś był przepis nakładający obowiązek uzyskania zeznania
    obu stron. Już go nie ma?

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2019-09-11 22:29:53
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/malnia-motocyklista-
    uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html
    > jak dla mnie wymuszenie kierujacem autem ale moze sie nie znam

    Na pewno sie nie znasz

    > JF poproszę o zestaw (mogą być absurdalne) argumentów aby pomoc kulsonom
    > klepnąć winę tego na moto :-)

    Zapierdalał tak szybko, że nie było go widac i słychać, dopiero gdy uderzył
    to sie objawił.
    W biały dzień jechał w białym kombinezonie i kasku, to tak jakby w nocy
    jechał w czarnym kombinezonie i kasku. Nie widac takich, a skoro w zimie
    opony zimowe a w lecie letnie, to i kombinezony maja byc w lecie odpowiednie
    do pory dnia, bo w zimie to te chuje o kolana sie boja i nie jeżdżą i opon
    zimowych nie musza mieć

    MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2019-09-11 22:44:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-11 22:12, Shrek wrote:

    > Przecież było widać.

    Jakby było widać to by sprawy nie było.

    > A nawet jakby nie było, to dopiero "należyta
    > staranność" jest okolicznoścą łagodzącą.

    Wątpliwości z d..y

  • 30. Data: 2019-09-11 22:52:09
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > "widzę, że nie ma przeszkód to jadę" a nie "nie widzę przeszkód to jadę"

    Podeprzesz to powyższe twierdzenie
    przepisami+psychotechnicznymbadaniem||logiką?

    A skoro tak do tematu podchodzisz, to się wyrażaj odpowiednio:

    "widzę, że nie ma przeszkód to jadę" vs "nie widzę, że są przeszkody to
    jadę"

    I proszę pójdź do swego mistrza od logiki(zapewne matematyk) i go zrugaj, ze
    masz problem. Możesz tez poprosić mistrza od języka o spotkanie i tez go
    zrugać, że ojczysty to przez niego jest dla ciebie problemem.

    Pa, po raz kolejny na miesiąc.

    --
    'Tom N'