  • 1. Data: 2011-01-07 09:03:34
    Temat: Pompa ciepła
    Od: vera <a...@v...pl>

    Witam. Mam nadzieję że mi pomożecie :)
    Mam do zrobienia projekt inwestycyjny pompy ciepła z pionowym wymiennikiem
    Chciałam dowiedzieć się czasowo ile etap trwa, oraz co pominęłam i źle
    napisałam.
    1. Złożenie dokumentu (gdzie?) o wykonania prac geologicznych.
    2. Wykonanie prac geologicznych
    3. Złożenie wniosku o zgodę na wykonanie odwiertów
    4. Wykonanie odwiertów
    5. Złożenie wniosku do dostawczy energii elektrycznej o wykonanie
    odpowiedniego przyłącza
    6. Wykonanie przyłącza
    7. Początek montażu pompy ciepła
    8. Sprawdzenie poprawności działania układu

  • 2. Data: 2011-01-09 15:14:25
    Temat: Re: Pompa ciepła
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

> [...]
    > 6. Wykonanie przyłącza
    > 7. Początek montażu pompy ciepła
    > 8. Sprawdzenie poprawności działania układu

    a ta pompa do czego? bo o budynku nic nie piszesz...
    i lepiej wrzuc to na pl.misc.budowanie tam sa specjalisci od takich pomyslow

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2011-01-10 07:29:27
    Temat: Re: Pompa ciep?a
    Od: vera <a...@v...pl>

    W dniu 2011-01-09 16:14, HANA pisze:

    > a ta pompa do czego? bo o budynku nic nie piszesz...
    > i lepiej wrzuc to na pl.misc.budowanie tam sa specjalisci od takich pomyslow

    dzięki :)
    budynek dwupiętrowy, 240m2