  • 11. Data: 2014-08-09 21:44:58
    Temat: Re: Popma od hydroforu
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie. Ta ma zasilanie i wyjście z jednej strony. Moja ma po przeciwnych.
    > http://www.hydro-vacuum.com.pl/pompy_wirowe_wielosto
    pniowe.php

    Ta z linka jednak chyba jest inna niż moja. W mojej woda idzie z jednej
    sekcji do drugiej. Tu chyba od razu do wszystkich sekcji.

    Robert

  • 12. Data: 2014-08-09 21:50:30
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 21:44:58 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Ta z linka jednak chyba jest inna niż moja. W mojej woda idzie z jednej
    >
    > sekcji do drugiej. Tu chyba od razu do wszystkich sekcji.
    >

    > Robert

    Nie chyba a na pewno inna. Ten ktoś nie ma zielonego pojęcia o czym pisze, i to nie
    pierwszy raz.

  • 13. Data: 2014-08-09 21:55:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A w tej mojej pompie z czego wyciąć uszczelki. Z dawnych lat pamiętam jak
    wycinało sie je młotkiem na krwędzi obudowy pompy.

    Co kupić na tą uszczelkę?

    Robert

  • 14. Data: 2014-08-09 22:16:20
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Nie może do wszystkich naraz. Nie byłaby wielostopniowa. To jest kaskada, szeregowo
    musi lecieć.

  • 15. Data: 2014-08-09 22:47:46
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 21:55:57 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > A w tej mojej pompie z czego wyci�� uszczelki. Z dawnych lat pami�tam jak
    >
    > wycina�o sie je m�otkiem na krw�dzi obudowy pompy.
    >

    > Co kupiďż˝ na tďż˝ uszczelkďż˝?
    >

    > Robert

    Kiedyś naprawiałem taką pompę. Na papierowe uszczelki idealnie nadawała się tektura z
    pudełka po butach. Idź do sklepu papierniczego i brystol kup. Wystukaj uszczelki
    młotkiem i na silikon to wszystko złóż. Ośka jest tam na dławicy ze sznurkiem
    azbestowo grafitowym czy jakoś nowocześniej zrobione.

  • 16. Data: 2014-08-09 22:48:21
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 22:16:20 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:
    > Nie może do wszystkich naraz. Nie byłaby wielostopniowa. To jest kaskada, szeregowo
    musi lecieć.

    smęcisz gościu.