  • Data: 2018-03-12 09:44:28
    Temat: Poprzedni właściciel kupił niewymiarową felgę.
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam Opla Astrę H. Do której powinno się montować następujące opony:
    - 195/65 R15
    - 205/55 R16
    - 255/45 R17

    Samochód kupiłem na letnich gdzie poprzedni właściciel założył 215/45
    R16 na alo 7Jx16H2 (chyba powinna być 6.5J).
    Z tego co się doczytałem, zalecana jest faktycznie 215 ale czemu
    poprzedni właściciel zamontował /45?

    Ponieważ opony są już do wymiany, to jakie gumy powinienem kupić?
    215/55 R16, 205/55 R16, czy jeszcze coś innego?
    --
    GreDi