  • 11. Data: 2014-10-21 20:41:25
    Temat: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No tak, ale jeżeli skręcasz w przecznicę przy której znak stoi kilometr
    > wcześniej to skąd masz o tym wiedzieć?

    bo w miejscu w którym wjeżdża też stoi znak?
    nie wiem jak z braku odwoływania przez skrzyzowanie doszedłeś do tego,
    że znak stoi tylko na początku zakazu a potem nie jest powtarzany

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-10-21 20:41:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    1...@5...203116.invalid wrote:

    > masti w

    > Znowu zmaściłeś

    co tam postękujesz?

  • 13. Data: 2014-10-21 20:48:43
    Od: <2...@2...204843.invalid> (Tom N)

    masti w

    > co tam postękujesz?

    I jeszcze te projekcje...

    Mastusiu, tu nie pl.pregierz, chcesz sie czepić, to czepiaj sie tramwaja,
    ale skoro nie doczytałeś, to zamilcz...

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2014-10-21 20:52:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    2...@2...204843.invalid wrote:

    > masti w

    > I jeszcze te projekcje...
    >
    > Mastusiu, tu nie pl.pregierz, chcesz sie czepić, to czepiaj sie tramwaja,
    > ale skoro nie doczytałeś, to zamilcz...

    czegóż to nie doczytałem według Ciebie?
    pomyliłeś pms z pl.humor.mistyka

  • 15. Data: 2014-10-21 20:54:17
    Od: <5...@4...205417.invalid> (Tom N)

    masti w

    > bo w miejscu w którym wjeżdża też stoi znak?

    Mastisiu, ale jeżeli nie stoi, to jednego zakaz obowiązuje bo skrzyżowanie
    nie odwołuje, i on widział zakaz na skrzyżowaniu kilometr wcześniej, a
    drugiego nie obowiązuje, ponieważ dopiero wjechał na drogę na której
    kilometr wcześniej był zakaz i go z tego powodu nie mógł zobaczyć?
    Wiem, że masz problem z myśleniem pręgierzowym, ale tu inna grupa.

    > nie wiem

    Nie dziwne... ;P

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2014-10-21 20:58:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    5...@4...205417.invalid wrote:

> [...]
    > kilometr wcześniej był zakaz i go z tego powodu nie mógł zobaczyć?
    > Wiem, że masz problem z myśleniem pręgierzowym, ale tu inna grupa.

    pokażesz mi choć jedno takie miejsce?
    czy tak sobie wymyślasz?

  • 17. Data: 2014-10-21 20:59:36
    Od: <8...@4...205936.invalid> (Tom N)

    masti w

    > czegóż to nie doczytałem według Ciebie?

    Tego czego nie doczytałeś, czyli albo jesteś zbyt szybki, żeby pms czytać,
    albo zbyt szybki, żeby pisać na pms -- o ile takie cechy na pręgu ujdą to na
    pms autor po prostu "maści"

    > pomyliłeś pms z pl.humor.mistyka

    Kiedy mastisiu wysłałeś RFD, i gdzie?

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2014-10-21 21:00:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    8...@4...205936.invalid wrote:

> [...]
    > albo zbyt szybki, żeby pisać na pms -- o ile takie cechy na pręgu ujdą to na

    powala mnie merytoryka Twoich postów.

  • 19. Data: 2014-10-21 21:02:39
    Od: <6...@3...210239.invalid> (Tom N)

    masti w

    > pokażesz mi choć jedno takie miejsce?
    > czy tak sobie wymyślasz?

    No ale to ty pokaż najpierw przepis, że skrzyżowanie w Niemczech odwołuje
    zakaz, i za skrzyżowaniem nie ma powtórzenia zakazu...
    Bo to twoja teza.

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2014-10-21 21:04:43
    Od: <6...@6...210443.invalid> (Tom N)

    masti w

    > powala mnie merytoryka Twoich postów.

    Ba, znowu pomyliłeś grupy, nie potrafisz odnieść się do meritum, ale jak to
    z tobie podobnymi bywa -- byle przed się, bez hamulców...

    --
    'Tom N'