  • 81. Data: 2014-10-23 20:34:57
    Temat: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:54492f92$0$11146$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > [...]
    >
    > a) jadacych za nim ... tak ogolnie, po sasiednim pasie tez, czy dokladnie
    > za nim, po jego pasie ?

    A napisali że dokładnie?
    Nie?
    No to tak ogólnie.

  • 82. Data: 2014-10-23 21:21:44
    Temat: Re: Por?wnanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-23 08:38, Witolko pisze:

    > I później : albo wciskasz się, albo ktoś cię wpuści,
    > albo czekasz na jedno, lub drugie.
    > W PoRD brakuje nakazu jazdy na "zamek".

    Zawsze wjeżdżam na zamek :)

  • 83. Data: 2014-10-24 00:34:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    grup
    > [...]

    >A napisali że dokładnie? Nie? No to tak ogólnie.

    A napisali ze niedokladnie ? Nie ? To moze jednak szczegolnie :-)

    J.

  • 84. Data: 2014-10-24 07:48:37
    Temat: Re: ?wych w Polsce i Niemczech.
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Mo?e. "Nie powinien" lub "przepisy zabraniaj?" :)

    > No i *je?li* w Niemczech skrzy?owanie nie odwo?uje zakaz?w, to
    > mo?na przyj?? ?e na 100% ichnie przepisy nakazuj? oznakowanie
    > *wszystkich* "wylot?w" ze skrzy?owania jednolicie - albo zakazem
    > albo odwo?aniem zakazu.
    >
    > Nie ma zakazu postawienia odwo?ania zakazu bez zakazu.
    > No dobra - ja nie znam :)
    > Znasz?
    >
    > pzdr, Gotfryd
    wiesz daczego tam jest normalniej? bo nie ma takich przemądrzałych
    idiotów, ktorzy z najprostrzej sprawy zrobia problem.

  • 85. Data: 2014-10-24 11:42:03
    Temat: Re: Porównanie ... w Polsce i Niemczech.
    Od: "Witolko" <f...@w...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wiesz daczego tam jest normalniej? bo nie ma takich przemądrzałych
    > idiotów, ktorzy z najprostrzej sprawy zrobia problem.
    Jestem pewien, że przemądrzali idioci tam też są, ale
    najprawdopodobniej mają mały wpływ na społeczeństwo.
    Trzeba tych idiotów wskazywać po imieniu i nazwisku
    i nie głosować na nich.

  • 86. Data: 2014-10-24 18:36:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...

    > A napisali ze niedokladnie ? Nie ?

    Tak.
    Brak napisu że dokładnie, oznacza "każdy" za nim - czyli znajdujący się z
    tyłu.

  • 87. Data: 2014-10-25 01:48:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Oct 2014, MichałG wrote:

    > wiesz daczego tam jest normalniej? bo nie ma takich przemądrzałych idiotów,

    Na 100% są.
    Jak nie ma "lokalnych" to przyjadą z Polski :P, nie ma strachu.
    Ale lokalni też są.

    > ktorzy z najprostrzej sprawy zrobia problem.

    I wtedy przegrają w sądzie.

    Przypomnę - to w Niemczech była sprawa, po której różnej maści obrońcy
    praw usiłowali ruszyć massmedia i trybunały, w której inawalida
    raczył dość mocno podgazowany jechać (po jezdni) silnikowym wózkiem
    inwalidzkim, mimo że miał już jeden wyrok za jazdę "ze wspomaganiem"
    promilami (poszło o sądowy zakaz prowadzenia oczywiście).

    Zresztą nie tylko w Niemczech:
    +++
    Miasto Zutphen po postawieniu śluzy zostało pozwane przez 60-ciu
    kierowców, którzy zniszczyli swój pojazd usiłując "obejść" to rozwiązanie.
    Miasto wszystkie sprawy sądowe wygrało. Po prostu zanim kierowca rozbije
    auto o słupek - musi najpierw minąć znak zakazu wjazdu.
    ---

    I to by było na tyle (o istnieniu lub nieistnieniu tu i ówdzie
    "przemądrzałych idiotów").
    Prawo istotnie zmienia fakt, czy ich WIDAĆ.

    pzdr, Gotfryd