  • 81. Data: 2015-06-01 14:20:55
    Temat: Re: Poszedł jak kuna w agrest.
    Od: p...@g...com

    --Ale to tak zawsze, w jednej sprawie, taki punkt w umowie byl ?

    umowa byla pewnie normalna tzn bez "razacego niedbalstwa" wyrok tylko tez w tej
    konkretnej sprawie wiec niby dramatu nie ma ale chyba sie utrwalilo ...

    --No i na takie przypadki kupuje sie ubezpieczenie, bo inaczej to zawsze by bylo 50%
    :-)

    i bedzie ... AC to nie jest jakas magia tylko prosta kalkulacja, TU musi na tym
    zarobic i w PL otwiera sie rynek na rzeczoznawcow, dobry fachman ktory potrafi
    wylapac scieme klienta i oszczedzic TU kapuste bedzie w cenie, dobrej cenie :-)

  • 82. Data: 2015-06-11 01:29:39
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "jerzu" wydumał(a) w wiadomości ID news:p51cma1v2ugmsps9dltv236eht44q3da17@4ax.com
    > http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_
    czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzon
    > y_tramwaj

    http://epoznan.pl/news-news-58500-Kierowca_ktory_wje
    chal_Audi_za_0,5_mln_zl_pod_tramwaj_stracil_prace

    Nie cytuję. Klikać i czytać.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 83. Data: 2015-06-11 10:00:59
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-06-11 o 01:29, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzon

    > http://epoznan.pl/news-news-58500-Kierowca_ktory_wje
    chal_Audi_za_0,5_mln_zl_pod_tramwaj_stracil_prace

    Ostatnio byłem w okolicy i z ciekawości pojechałem dokładnie jak on,
    oczywiście bez takiej fantazji, bo mam gorszy wóz hehe i na zielonym, bo
    mimo wszystko chcę nim jeszcze pojeździć.

    Ale cofam, co wcześniej napisałem, że mógł popatrzeć w lewo i
    stwierdzić, że nic nie jedzie. Tam nie ma praktycznie widoczności w lewo
    przez rosnące, teraz już dość gęsto, drzewa.

    W każdym razie po oględzinach miejsca na żywo, stwierdzam, że albo
    zrobił to specjalnie, albo jest rzeczywiście "specyficzny", jak napisano
    w artykule.

    Jeżeli tylko stracił robotę, nawet dyscyplinarnie, to ma fuksa, że nie
    chcą od niego odszkodowania. Czyżby ubezpieczyciel bez problemu jednak
    wypłacił?

  • 84. Data: 2015-06-11 10:32:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-11 10:00, twistedme wrote:

    > Ale cofam, co wcześniej napisałem, że mógł popatrzeć w lewo i
    > stwierdzić, że nic nie jedzie. Tam nie ma praktycznie widoczności w lewo
    > przez rosnące, teraz już dość gęsto, drzewa.

    Z drugiej strony skoro "pracował w pobliskim salonie" to raczej wiedział
    jak tam tory idą;)

    > W każdym razie po oględzinach miejsca na żywo, stwierdzam, że albo
    > zrobił to specjalnie, albo jest rzeczywiście "specyficzny", jak napisano
    > w artykule.

    Specjalnie to na pewno nie.

    > Jeżeli tylko stracił robotę, nawet dyscyplinarnie, to ma fuksa, że nie
    > chcą od niego odszkodowania. Czyżby ubezpieczyciel bez problemu jednak
    > wypłacił?

    Pewnie wypłacił. Nawet z PR punktu widzenia w sumie się opłaca. Sprawa
    była na pierwszych stronach gazet, lepiej żeby nie wracała w postaci
    "Ubezpieczyciel (wstawić nazwę) nie chce wypłacić kasy, po co w zasadzie
    wykupywać AC?", "Jak uszkodzisz samochód w czasie jazdy próbnej, to
    musisz zapłacić z własnej kieszeni", "Uszkodziłeś samochód i miałeś AC,
    odszkodowania nie dostaniesz" itd. ;)

    Shrek.

  • 85. Data: 2015-06-11 10:41:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-11 o 10:32, Shrek pisze:
    > "Jak uszkodzisz samochód w czasie jazdy próbnej, to musisz zapłacić z
    > własnej kieszeni"

    Zasadniczo jazdy próbne wymagają dodatkowej klauzuli w AC.

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2015-06-11 10:51:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-11 10:41, Liwiusz wrote:

    > Zasadniczo jazdy próbne wymagają dodatkowej klauzuli w AC.

    Jazdy próbne wymagają, czy po prostu standardowo jest klauzula
    "ubezpieczenie nie obejmuje jazd próbnych"? Tak czy inaczej domyślam
    się, że salon ubezpieczając samochód do jazd próbnych zadbała o właściwe
    AC;)

    Shrek.

  • 87. Data: 2015-06-11 12:12:34
    Od: p...@g...com

    --Pewnie wypłacił.

    pewnie tak no chyba ze nie :-)
    ale wyjdzie w praniu ... potencjalni pretendenci do wyplaty:

    TUiR Allianz Polska i STU ERGO Hestia

    P.

  • 88. Data: 2015-06-11 12:16:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-11 o 12:12, p...@g...com pisze:
    > --Pewnie wypłacił.
    >
    > pewnie tak no chyba ze nie :-)
    > ale wyjdzie w praniu ... potencjalni pretendenci do wyplaty:
    >
    > TUiR Allianz Polska i STU ERGO Hestia

    Czemu dwóch?

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2015-06-11 12:42:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

    > Jeżeli tylko stracił robotę, nawet dyscyplinarnie, to ma fuksa, że nie
    > chcą od niego odszkodowania. Czyżby ubezpieczyciel bez problemu jednak
    > wypłacił?

    jeżeli jechał jako pracownik to i tak pracodawca nie może od niego
    ściągnąć więcej niż 3 pensje. A ubezpieczony był salon nie on.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 90. Data: 2015-06-11 12:45:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-11 12:42, masti wrote:

    > jeżeli jechał jako pracownik to i tak pracodawca nie może od niego
    > ściągnąć więcej niż 3 pensje. A ubezpieczony był salon nie on.

    A pensję pewnie miał na poziomie minamalnej + prowizja;)

    Shrek