  • 1. Data: 2016-06-24 20:19:08
    Temat: porownanie OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tabelka na koncu
    http://www.motofakty.pl/artykul/tansze-oc-czy-sposob
    -z-wielkiej-brytanii-zadziala-w-polsce.html

    Ale prawde mowiac - 736 zl we Wroclawiu to jest dalekie od
    "najtanszego".

    J.

  • 2. Data: 2016-06-24 21:10:06
    Temat: Re: porownanie OC
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale prawde mowiac - 736 zl we Wroclawiu to jest dalekie od "najtanszego".

    cena jak cena ale rozpietosc 450-750 tylko z powodu miejsca zamieszkania
    jest nieco niefajna. dobrze wiedziec:)

  • 3. Data: 2016-06-24 21:17:11
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 24 czerwca 2016 20:19:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    -z-wielkiej-brytanii-zadziala-w-polsce.html

    > Ale prawde mowiac - 736 zl we Wroclawiu to jest dalekie od

    Mi się zgadza.
    Broker powiedział że taka podwyżka bo KNF kazał.
    TU za mało zarabiają i dlatego poszło mi do góry o 150 zł

  • 4. Data: 2016-06-24 21:41:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    >cena jak cena ale rozpietosc 450-750 tylko z powodu miejsca
    >zamieszkania jest nieco niefajna. dobrze wiedziec:)

    Rozpietosc zawsze byla, wiec nie ma co wiedziec :-)

    Pozostaje kwestia na ile ta tabelka rzetelna jesli:
    -chce sie zaplacic ubezpieczenie i pyta czy oferta dobra,
    -chce sie ocenic kierowcow z roznych miast :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-06-24 22:06:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2016 20:19:08 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    -z-wielkiej-brytanii-zadziala-w-polsce.html

    > Ale prawde mowiac - 736 zl we Wroclawiu to jest dalekie od

    Taka ciekawostka: Dostałem z Proamy listownie propozycję przedłużenia
    polisy, za 775 zł (w zeszłym roku ok. 400 zł). Więc uruchomiłem ich
    kalkulator on-line i wyliczyłem sobie 503 zł :) Skąd różnica na 270 zł??
    Dwa razy zamawiałem rozmowę z agentem i dwa razy nie zadzwoniono.... No
    więc w poniedziałek kupuję tańszą wersję i niech się odp...

    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 6. Data: 2016-06-24 22:59:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > Dwa razy zamawiałem rozmowę z agentem i dwa razy nie zadzwoniono.... No
    > więc w poniedziałek kupuję tańszą wersję i niech się odp...

    Kalkulator jest do zachęcenia osób nie płacącym ich dotychczas.
    A że naród mamy wredny i oszczędny to sobie wyszuka i chce to samo
    dla stałego klienta. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-06-24 23:24:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dwa razy zamawiałem rozmowę z agentem i dwa razy nie zadzwoniono.... No
    > więc w poniedziałek kupuję tańszą wersję i niech się odp...

    To jak opłacisz to daj znać. Mi też w tym roku Proama przysłała
    więcej...ale poszedłem do agenta i ten wyliczył że to i tak mniej niż
    gdziekolwiek bo sprawdzał u kilku ubezpieczycieli. Ponieważ nie
    sprawdzałem online w Proama to zapłaciłem tyle ile chcieli czyli coś ok
    700zł.

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2016-06-26 10:20:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-24 o 21:17, Bolko pisze:
    > Broker powiedział że taka podwyżka bo KNF kazał.

    Masz niezłego bajkoopowiadacza ;)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-06-26 15:46:21
    Od: rzymo <r...@g...com>

> [...]
    -z-wielkiej-brytanii-zadziala-w-polsce.html

    > Ale prawde mowiac - 736 zl we Wroclawiu to jest dalekie od

    U mnie różnica (Grudziądz vs Gdańsk) to ~140zł przy pakiecie OC + podstawowe AC
    (pożar, kradzież, szyby, itp) - cytryna zasilana benzyną.
    Nie aż tak strasznie, w końcu ryzyko w 3M jednak większe... (mam max zniżki na OC i
    AC).
    O dziwo mBank nie odstawia dziwnych numerów, przedłużenie polisy to właściwie taka
    sama stawka jak rok wcześniej (przedłużałem już dwukrotnie).

  • 10. Data: 2016-06-27 10:22:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2016 23:24:53 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

> [...]
    > gdziekolwiek bo sprawdzał u kilku ubezpieczycieli. Ponieważ nie
    > sprawdzałem online w Proama to zapłaciłem tyle ile chcieli czyli coś ok

    Wyjaśniło się - otóż przysłali mi ofertę z jakimiś dodatkowymi usługami
    (jakaś ochrona prawna, jakieś dodatkowe ubezp. na dziecko itd). Jak się
    ograniczyłem do gołego OC+NW to wyszło 503 zł, czyli do przyjęcia.
    Skądinąd jak to się dzieje że przy malejącej wypadkowości i inflacji 1%
    ubezpieczenia rosną o 20%?