  • 11. Data: 2015-03-21 09:22:18
    Temat: Re: Poszukuję wykonawcy projektu urządzenia
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Saturday, March 21, 2015, 1:43:14 AM, you wrote:

    > W przypadku ogłoszeń o pracę to faktycznie uważam, że brak
    > orientacyjnych kwot to jakaś nasz barbarzyński obyczaj. Ale przy B2B to
    > IMHO normalne, że to potencjalny wykonawca określa cenę.

    Ale zleceniodawca określa target.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2015-03-21 09:23:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lisciasty,

    Saturday, March 21, 2015, 12:24:23 AM, you wrote:

    > To akurat wyjątkowo nieprofesjonalne podejście.
    > Znam kilku fachowców, akurat nieelektrycznych ale to bez znaczenia.
    > Mają jakieś stare adresy na wp czy innym szajsie, nie zmieniają
    > bo nie. Mają kupę roboty, kupę kasy i poważanie.
    > Tak więc nie osądzaj po mailu ;)

    Mam już inne dane, wystarczające do wyrobienia sobie opinii.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2015-03-21 09:44:42
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Oszczędność czasu dla obu stron. Nie trzeba by się dopytywać o informację,
    > która może być podana od razu. Dzięki temu właśnie fachowiec może szybko
    > określić, czy mu się opłaca.

    Może i tak ale z drugiej strony, to wątkotwórca wybrał formułę przetargu i
    stający doń, na podstawie ogólnych założeń mogą sobie policzyć ilość godzin
    jakie im to zajmnie, pomnożą przez swoją stawkę godzinową potem, razy dwa
    albo trzy i jest cena.

    jp

  • 14. Data: 2015-03-21 11:16:24
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    > Ale zleceniodawca określa target.

    Bez targeta jak bez ręki.
    Dobrze, że można zawsze liczyć na pouczenie.
    "Andropauza czyli frustracja starego pryka" praca zbiorowa.

  • 15. Data: 2015-03-21 13:11:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:mehidp$1ct$1@node2.news.atman.pl...

    > Informacji o wynagrodzeniu oczywiście brak...

    Na tym polega zapytanie ofertowe lub przetarg, że na podstawie wymagań
    zleceniodawcy, potencjalni wykonawcy podają cenę. Wtedy zleceniodawca wie,
    czy go stać i kogo wybrać.
    Czy na prawdę w swojej karierze nie spotkałeś się z prośbą o przesłanie
    oferty na wykonanie czegoś tam?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2015-03-21 17:19:23
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Mam już inne dane, wystarczające do wyrobienia sobie opinii.

    cale szczęście Twoja opinia, z całym szacunkiem, jest opinią kompletnie
    odmienną od opinii większości :)

    gwoli wyjaśnienia - choć nie wiem czy jest sens - mail ten jest moim
    prywatnym mailem i nim się posłużyłem, ponieważ nie mogę publicznie
    reprezentować zleceniodawcy, stąd w zapytaniu brak jego danych.
    A że zapytanie to nie podpada pod zasady zamówień publicznych, to mogę
    sobie napisać jak chcę :)

    na szczęście są osoby, które potrafią taką oczywistość przyjąć do
    wiadomości, tym osobom dziękuję za kontakt na podany adres.

    wiosna jest, mniej hejtu życzę :)

    @

  • 17. Data: 2015-03-21 17:29:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Saturday, March 21, 2015, 5:19:23 PM, you wrote:

    > cale szczęście Twoja opinia, z całym szacunkiem,

    Do której prawa mi nie zabierzesz.

    > jest opinią kompletnie odmienną od opinii większości :)

    Nie bądź taki szybki z tym reprezentowaniem większości - ona się w
    tej sprawie nie odzywa.

    > gwoli wyjaśnienia - choć nie wiem czy jest sens - mail ten jest moim
    > prywatnym mailem i nim się posłużyłem, ponieważ nie mogę publicznie
    > reprezentować zleceniodawcy, stąd w zapytaniu brak jego danych.

    Profesjonalizm pełną gębą.

> [...]
    > na szczęście są osoby, które potrafią taką oczywistość przyjąć do
    > wiadomości, tym osobom dziękuję za kontakt na podany adres.

    Zdesperowani studenci?

    > wiosna jest, mniej hejtu życzę :)

    Wzajemnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2015-03-21 18:11:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):
    > Czy na prawdę w swojej karierze nie spotkałeś się z prośbą o przesłanie
    > oferty na wykonanie czegoś tam?

    Spotykam się w przypadku B2B, tutaj chodzi o zatrudnienienie pojedynczej
    osoby.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 19. Data: 2015-03-21 19:53:14
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 21 marca 2015 09:23:23 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Mam już inne dane, wystarczające do wyrobienia sobie opinii.

    Mam "teczkę", ale jej nie pokażę.

    Stan Tymiński/Jarosław K./Antoni M. itp...

  • 20. Data: 2015-03-21 22:13:33
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 18:11, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Spotykam się w przypadku B2B, tutaj chodzi o zatrudnienienie pojedynczej
    > osoby.

    "Forma współpracy:
    - Zlecenie albo B2B / faktura"

    Nawet jeśli byłoby to zlecenie dla pojedynczej osoby to ma to raczej
    charakter zlecenia dla freelancera, a nie umowy zlecenia takiego na
    jakim są zatrudnione kasjerki w marketach. Nie widzę powodu aby podawać
    cenę. Oczywiście może to skutkować tym ze zleceniodawca wybierze
    najtańszą ofertę jakiegoś studenta gotowego robić to za 2000 zł. Ale to
    zleceniodawca będzie potem płakał.

    --
    pozdrawiam
    MD