  • 31. Data: 2018-02-15 08:30:25
    Temat: Re: Potrzebna porada z mechaniki płynów (chyba)
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 15:28:39 UTC+9 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Pomiar będzie po czasie i będzie polegał na zaglądaniu do każdego worka
    > osobno żeby sprawdzić, czy równomiernie się zasyfiają. Nie jest to może
    > metoda naukowa, ale jakiś pomiar jest ;)

    Prędkość powietrza w takim miejscu (nagłej zmiany przekroju) będzie inna niż prędkość
    syfków, szczególnie składowe x, y i z. Zaobserwujesz niejednorodność zasyfienia, a to
    może oznaczać zupełnie jednorodny rozkład przepływu powietrza. I będziesz się
    zadręczał!

  • 32. Data: 2018-02-15 08:32:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-02-14 o 23:37, Konrad Anikiel pisze:
    > Przecież nie będzie żadnego pomiaru, żadnych kryteriów.
    Organoleptycznie. Chyba będzie widać urąbany od brudu filtr.
    Jak urąbany liniowo to ok. :-)

    Robert

  • 33. Data: 2018-02-15 09:54:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 08:30:26 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel napisał:
> [...]
    > zasyfienia, a to może oznaczać zupełnie jednorodny rozkład przepływu powietrza.

    To trzeba by jakąś siatkę dyfrakcyjną żeby rozdzielało pył równo na cały
    kanał. Albo jakieś nanoroboty z funkcją sortowania cząstek :]

    L.

  • 34. Data: 2018-02-15 10:41:30
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 17:54:42 UTC+9 użytkownik Lisciasty napisał:

    > To trzeba by jakąś siatkę dyfrakcyjną żeby rozdzielało pył równo na cały
    > kanał

    Żeby zaobserwować efekty kwantowe, to musiałbyś osiągnąć wysokie prędkości. A, sorry,
    zapomniałem że masz tam swierchmoszcznyj wentylator stuwatowy XD

    > Albo jakieś nanoroboty z funkcją sortowania cząstek :]

    Na Aliexressie pewnie na kilogramy sprzedają. Ale bez baterii.