  • 11. Data: 2019-06-25 08:26:31
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-06-24 o 23:27, Marek S pisze:

    > Ok.

    > 2GB już nie pociągną gdy nawigacji i Yanosika równolegle się nie używa?
    > A w zasadzie obu w ogóle? (ta osoba nie ma auta) Pamiętam jak przy Andku
    > 8 wspominano o właśnie 2GB dla dwóch pamięciożernych aplikacji. Czy te
    > 4GB teraz są niezbędne?
    >
    > Mój poprzedni Nexus 6p z 3GB doskonale sobie radził z czymkolwiek bym
    > nie uruchomił. Mam na myśli RAM a nie fakt, że procek relatywnie mulił.

    Do dziś używam SONY XPERIA Z2 z 3GB RAM, telefon działa bez problemu z
    navigacją, janosikiem, innymi zamulaczami od znanej korporacji :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 12. Data: 2019-06-25 09:28:12
    Od: p...@g...com

    --Do dziś używam SONY XPERIA Z2 z 3GB RAM, telefon działa bez problemu z
    navigacją, janosikiem, innymi zamulaczami od znanej korporacji :)

    syf od google trzeba niestety na slabszym sprzecie wylaczac, po tym zabiegu nawet
    truposz ozywa :-)

  • 13. Data: 2019-06-25 10:37:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 24 Jun 2019 23:27:30 +0200, w <qerf82$u72$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Mój poprzedni Nexus 6p z 3GB doskonale sobie radził z czymkolwiek bym
    > nie uruchomił. Mam na myśli RAM a nie fakt, że procek relatywnie mulił.

    3GB wystarczą, przynajmniej na teraz
    4GB lepsze, bo wystarczy na dłużej :)

    Poza tym który RAM mu się skończył? Może wystarczy wyczyścić?

  • 14. Data: 2019-06-25 10:39:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jun 2019 08:07:59 +0200, w <5d11ba3f$0$501$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > I tu uwaga. Podobno 5A to już nie to samo co 4A. W sensie gorszy ;-)

    Wersje "A" zawsze były spaczonymi wersjami pełnego telefonu.
    Zwłaszcza 5A.

    Ogólnie nie warto pchać się w wersje A.

  • 15. Data: 2019-06-25 10:40:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 24 Jun 2019 23:37:02 +0200, w <qerfpv$unf$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > A w czym świruję? :-)
    > Te Redmi... są całkiem rozsądną opcją.

    LeTV z 3GB/4GB 32GB/64GB (zależy od aktualnej promocji) masz za połowę z 700zł.

  • 16. Data: 2019-06-25 11:07:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 10:40, r...@k...pl pisze:

    > LeTV z 3GB/4GB 32GB/64GB (zależy od aktualnej promocji) masz za połowę z 700zł.

    Z czym? Android 5 i procek MediaTek? Weź mnie nie rozśmieszaj :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 17. Data: 2019-06-25 11:17:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 10:39, r...@k...pl pisze:
    > Ogólnie nie warto pchać się w wersje A.

    Pisałem o różnicy między 4A a 5A bo że "A" jest gorszą/tańszą wersją to
    wszyscy wiedzą. ;-)

  • 18. Data: 2019-06-25 11:40:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-25, z <...@...pl> wrote:

    > Pisałem o różnicy między 4A a 5A bo że "A" jest gorszą/tańszą wersją to
    > wszyscy wiedzą. ;-)

    Jest wersją tańszą o innej funkcjonalności. Ludzie mają różne wymagania.
    Sam przesiadłem się na 4A z Iphona 5s i nadal, po 2ch latach użytkowania
    bym się nie zamienił.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-06-25 12:28:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jun 2019 09:40:45 GMT, w <x_lQE.175804$uj6.111248@fx06.ams1>, Marcin
    Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > Jest wersją tańszą o innej funkcjonalności. Ludzie mają różne wymagania.
    > Sam przesiadłem się na 4A z Iphona 5s i nadal, po 2ch latach użytkowania
    > bym się nie zamienił.

    4A nie ma chyba czytnika linii papilarnych, a 5A żyro -- to z braków w
    funkcjonalności.
    Czy tam odwrotnie :)
    Nie pamiętam jak tam z mocą procka, zakres RAM-ów też chyba niżej się zaczyna.

  • 20. Data: 2019-06-25 12:33:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jun 2019 11:07:32 +0200, w
    <5d11e488$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z czym? Android 5

    Android 8.
    Ale na 9 raczej bym nie liczył.

    > i procek MediaTek?

    Taka specjalna wersja robiona przez Qualcomm. Nazywa się Snapdragon 652 MSM8976
    :D

    > Weź mnie nie rozśmieszaj :D

    Ach ty mój "miszczu jednokomurkowy" :)

    PS. Poza tym na niższej półce niespecjalnie jest widocznie różnica między
    snapem a mediatekiem.