  • 21. Data: 2019-06-25 12:55:08
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 12:33, r...@k...pl pisze:

    > PS. Poza tym na niższej półce niespecjalnie jest widocznie różnica między
    > snapem a mediatekiem.

    Nono, taka sama jak w sklepie "Wszystko z Chin" a Biedronką :D To ja już
    wolę jakieś MyPhone z Biedry przynajmniej można oddać jak się
    wytrzeźwieje :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2019-06-25 14:30:11
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 24.06.2019 o 22:40, Marek S pisze:
    > Witam,
    >
    > Chciałbym komuś polecić telefon w powyższej cenie lecz to zupełnie nie
    > moja półka. Nie wiem, co mógłbym doradzić. Pomóżcie :-)
    >
    > Chodzi przede wszystkim o to, że obecnemu posiadaczowi zabytkowego
    > smartfona skończył się RAM. Poza telefonowaniem niewiele rzeczy
    > działa. Chodzi przede wszystkim o używanie komunikatorów głosowych,
    > głównie Skype (jeśli dobrze pamiętam) i coś jeszcze. Pewnie jakieś
    > fotki będą telefonem robione. Oczekiwałbym Androida nie niżej niż 8.
    >
    > Czy to realne wymagania?

    Ciekawa przypadłość z tym skończonym RAMem, na czym to polega? Czy może
    jednak chodzi o ten drugi rodzaj pamięci? A telefonów do 700zzł z
    wystarczająco  dużą pojemnością RAM i ROM - cała góra. Niedawno kupiłem
    za psie pieniądze Neffos x1max, ma wszystko czego potrzeba, i pracuje
    stabilnie. Jedyny minus to mało wydajna bateria.

  • 23. Data: 2019-06-25 15:01:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 12:28, r...@k...pl pisze:
    > Nie pamiętam jak tam z mocą procka, zakres RAM-ów też chyba niżej się zaczyna.

    Dziś kolejny dzień męczenia 4A. www. Muzyka po BT, nawigacja, telewizja
    UPC, jutuby. Cholera ... to nadal płynnie działa ;-) W dotaku genialny
    rozmiar i proporcje. Kultowy telefon ;-)

    PS. Za 200 zł sprzedać? Żal.pl ;-)
    PS. 2. Wiem że można płynniej i ładniej ale nie wkur... się tak jak
    kiedyś z Galaxy S2 chyba po 3 latach od premiery.

  • 24. Data: 2019-06-25 22:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > głównie Skype (jeśli dobrze pamiętam) i coś jeszcze. Pewnie jakieś
    > fotki będą telefonem robione. Oczekiwałbym Androida nie niżej niż 8.

    Nie piszesz jaka to cena te 700 zł a to podstawa.
    Co innego z chin, co innego z PL z faktura VAT.

    Ale przykładowo jakis redmi note 5 z 4GB ramu...
    Procesor 636 wystarcza w zupełnosci i pewnie 2-3 lata nie bedzie z nim
    zadnego problemu, całkiem fajne foto, co do reszty ja nie widze jakis
    szczegolnych wad.
    Nie ma NFC jak wiekszosc chinczyków.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 25. Data: 2019-06-25 23:34:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-25 o 09:28, p...@g...com pisze:

    > syf od google trzeba niestety na slabszym sprzecie wylaczac, po tym zabiegu nawet
    truposz ozywa :-)

    Co prawda nie jestem ekspertem w temacie, ale jako zwykły użyszkodnik
    skupiam się na sprzętach, które ograniczają się do tego, co Google dają.
    Bez nakładek Samsunga i innych producentów. Efekt tego jest taki, że
    zwykle 2 generacje Androida dany telefon przeżywa i nie zaczyna
    spowalniać z wersji na wersję. Do tego interfejs jest zawsze podobny. Do
    niedawna jechałem na różnych Nexusach (marka Google), a gdy poszły one z
    cenami w stronę Apple - przerzuciłem się na sporo tańsze i nadal "gołe"
    OnePlus 6T. Ten ostatni działa jak petarda. Nawet leniwe z natury
    microsoftowe aplikacje, jak Outlook działają w mgnieniu oka.

    Kompletnie nie potwierdzam Twoich obserwacji. Wręcz przeciwnie. Od lat
    mam w swoim gronie fana Samsunga, gdzie sporo jest nie-googlowego syfu.
    Od lat ten sam schemat: na początku petarda, szybko kończą się
    aktualizacje, potem pojawia się mulenie, jakieś kłopoty z różnymi
    aplikacjami i ... zmiana na nowego Samsunga. Kompletnie nieznany mi
    problem. Sprzedaję sprzęt gdy mi się znudzi lub wyjdzie 3cia, nie
    supportowana generacja Androida. Google-telefon sprawny jest do końca.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 26. Data: 2019-06-25 23:42:17
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-25 o 10:37, r...@k...pl pisze:

    > 3GB wystarczą, przynajmniej na teraz
    > 4GB lepsze, bo wystarczy na dłużej :)

    Hmmm... Nie czuję się przekonany. Czy sądzisz, że z jakiegoś powodu
    Skype czy inny komunikator zacznie wymagać 4GB?

    > Poza tym który RAM mu się skończył? Może wystarczy wyczyścić?

    Nie pomaga nawet przywrócenie ustawień fabrycznych. Technologia pożera
    zasoby - to naturalne. Nie używam tego telefonu więc zdaję się na
    relacje użytkownika. Byle co powoduje pojawienie się komunikatu, że brak
    jest pamięci operacyjnej. Ta osoba nie robi żadnych zdjęć itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 27. Data: 2019-06-25 23:47:21
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-25 o 11:17, z pisze:

    > Pisałem o różnicy między 4A a 5A bo że "A" jest gorszą/tańszą wersją to
    > wszyscy wiedzą. ;-)

    Nieprawda - ja o tym nic nie wiem, bo nie interesuje się tematem. Jak
    wspominałem - to nie moja półka smartonowych zainteresowań. Osobiście
    wybieram Googlofony (Nexusy) lub podobne by mieć zawsze spokój. Więc
    warto pisać o takich niuansach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 28. Data: 2019-06-25 23:59:40
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Jest wersją tańszą o innej funkcjonalności. Ludzie mają różne wymagania.
    > Sam przesiadłem się na 4A z Iphona 5s i nadal, po 2ch latach użytkowania
    > bym się nie zamienił.

    Ha! Ciekawa opinia! :-D
    O co chodzi z tymi Iphone'ami? Mam kolegę w pracy, który używa 5S. Raz
    pogadaliśmy o konkretnych funkcjonalnościach w porównaniu z moim OnePlus
    6T i wyszło na to, że 5s to jak łupanie kamieni. Właściciel przyznał
    rację ale i tak zadeklarował się iż celuje na jakiś model za ponad 5
    koła, który ma wyjść niebawem. WTF?

    Nawet przy kompach: pracuję na MacBooku Pro za 14 koła (bo tak góra
    kazała) a prywatnie używam PCta z W10. Po roku doświadczeń makówka to
    dla mnie parodia komputera. Zacząłem prowadzić dziennik opisujący
    absurdy tego sprzętu.

    Z ciekawości spytam, czy Apple to stan umysłu?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 29. Data: 2019-06-26 00:16:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 23:59, Marek S pisze:

> [...]
    > absurdy tego sprzętu.
    >
    > Z ciekawości spytam, czy Apple to stan umysłu?

    Religia. Uwożyj bo obrażasz uczucia :D

  • 30. Data: 2019-06-26 02:47:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-25, Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Ha! Ciekawa opinia! :-D
    > O co chodzi z tymi Iphone'ami? Mam kolegę w pracy, który używa 5S. Raz

    U mnie, jak to się mówi, osobiście, nie trawię iOSa i trochę filozofii
    applowskiej. Nie trawię tego całego małoelastycznego podejścia do
    czegogolwiek i wszystkiego razem a zmęczony juz jestem dżejlbrejkami i
    innymi. Rozumiem powody i zalety dlaczego tak jest, ale nie trawię :).
    Przed 5s miałem LG G2 mini (czy jakoś tak) i kontrast wyświetlacza był
    tak fatalny, że się z tym męczyłem. 5s jest fajny sprzetowo z bardzo
    miły wyświetlaczem ale padłem po tych paru miesiącach.

> [...]
    > 6T i wyszło na to, że 5s to jak łupanie kamieni. Właściciel przyznał
    > rację ale i tak zadeklarował się iż celuje na jakiś model za ponad 5

    Różne som pierdolce.

> [...]
    > kazała) a prywatnie używam PCta z W10. Po roku doświadczeń makówka to
    > dla mnie parodia komputera. Zacząłem prowadzić dziennik opisujący

    Do Maców nie mam akurat duzych wątów, bo mogę z nimi robić prawie tyle
    co z pecetami, a akurat z mojego doświadczenia, jest to sprzęt bardzo
    solidny. Przy czym moje doświadczenie to głównie macbook airy. Ale wiesz,
    tu też jest pewna specyfika, bo dla standardowego, w miarę technicznie
    świadomego uzytkownika, to OSX nie różni sie aż tak bardzo od iOSa. Tez
    dominuje filozofia masz, korzystaj, polub co widzisz i nie chciej
    więcej.

    > Z ciekawości spytam, czy Apple to stan umysłu?

    Znowu sę zaczyna :) Apple to wpasowanie w pewien społeczny zakres
    oczekiwań będący wynikiem określonych umiejętnosci technicznych i paru
    innych rzeczy. Jest łatwo, uniwersalnie, bezpiecznie. Wielu ludziom
    takie podejście odpowada, mimo, że płaca za to określona cenę. Poza tym
    jest jeszcze kwestia przyzwyczajeń. Jakbyś się wychował na makach to
    widziałbys to wszystko inaczej.

    --
    Marcin