  • 11. Data: 2019-05-01 10:30:36
    Temat: Re: Potrzebujemy na gwałt Twojego prywatnego numeru telefonu
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-30 o 22:12, Filip454 pisze:
    > Korporacja zbiera numery, a potem sprzedaje dane, vide: Facebook.

    Pacz pan... Wszyscy o tym wiedzą. Rodo srodo i inne pozorowane ruchy
    ELYT ;-) i nic z tym nie da się zrobić. PSIPADEK

  • 12. Data: 2019-05-01 21:43:23
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-01 o 10:30, z pisze:

    > Pacz pan... Wszyscy o tym wiedzą. Rodo srodo i inne pozorowane ruchy
    > ELYT ;-) i nic z tym nie da się zrobić. PSIPADEK

    Nie to nie jest przypadek, tylko żądza pieniądza :)

    Nie od dziś wiadomo, że sprzedaż danych to ogromne zyski.

    Tylko szkoda, że tak jest. Czułbym się jakoś bezpieczniej ze
    świadomością, że nikt nie sprzedaje mojego numeru telemarketerom.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]