  • 11. Data: 2020-05-26 18:59:22
    Temat: Re: Potwierdzenie przebiegu
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-25 o 19:37, PiteR pisze:
    > in <news:ragq8t$g55$1@gioia.aioe.org>

    > Przez 10 lat przejechałem 52 tys km :)

    To się zapisz na pl.rec.piechota :-)

  • 12. Data: 2020-05-26 19:31:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-26 o 12:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Reasumując: nieźle miałeś jako resortowe dziecko.
    > 1979 kojarzę jako rok, gdy trudno było kupić rękawiczki, czapkę, buty
    > czy kurtkę.
    >

    > -----

    Skąd taki wniosek? Auto było kupione na wolnym rynku w tzw. trybie
    przyspieszonym. Normalnie na talon kosztowało 64 tys. zł. Odbiór był za
    kilka miesięcy, kolor można było wybrać przy odbiorze z tych, jakie były
    na placu, czyli żółty. Wtedy jeszcze Gierek rządził. Być może nie był to
    79 ale 78 rok. ale na pewno nie wcześniej...
    T.

  • 13. Data: 2020-05-26 21:14:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rajht9$19u$2@gioia.aioe.org>
    user Poldek pisze tak:

    > To się zapisz na pl.rec.piechota :-)

    uk.tube.fight.club ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG
    Costa Starbucks i BP

  • 14. Data: 2020-05-27 00:53:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lepszy jestem. Na hulajnodze przez ostatni rok zrobiłem więcej kilometrów niż
    samochodem.

  • 15. Data: 2020-05-30 18:24:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-05-25 18:03, Poldek wrote:

    > Potwierdzam Ci, że 8 tys. rocznie przez 10 lat średnio, to wychodzi ok.
    > 667 km miesięcznie. Niemiec płakał jak sprzedawał.
    Byłem w piątek na przeglądzie. Diagnosta powiedział mi, że przez rok
    wyjeździłem 6500. Zaszalałem, bo na poprzednim przeglądzie było 6000. W
    każdym razie od 10 lat mam takie przebiegi. Więc tak, 80 kkm przez 10
    lat jest jak najbardziej realne.

  • 16. Data: 2020-05-30 23:51:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-30 o 18:24, JDX pisze:

> [...]
    > wyjeździłem 6500. Zaszalałem, bo na poprzednim przeglądzie było 6000. W
    > każdym razie od 10 lat mam takie przebiegi. Więc tak, 80 kkm przez 10

    Ja jednym autem robię 20tys, a drugim rocznie ok 1tys km.
    To o niczym nie świadczy.

  • 17. Data: 2020-05-31 14:22:09
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-05-30 23:51, cef wrote:
    [...]
    > Ja jednym autem robię 20tys, a drugim rocznie ok 1tys km.
    > To o niczym nie świadczy.
    Jak to nie świadczy? Świadczy o tym, że niskie przebiegi są realne.

  • 18. Data: 2020-05-31 15:31:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2020 o 14:22, JDX pisze:

    > Jak to nie świadczy? Świadczy o tym, że niskie przebiegi są realne.

    Oczywiście że są. Nierealne jest trafinie takiego za cenę niższą o 20%
    niż u turka w niecowie za normalny przebieg;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-05-31 16:09:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-31 o 14:22, JDX pisze:
    > On 2020-05-30 23:51, cef wrote:
    > [...]
    > Jak to nie świadczy? Świadczy o tym, że niskie przebiegi są realne.

    Ale niski przebieg niekoniecznie ma związek ze stanem technicznym.
    W lepszym stanie jest u mnie ten jeżdżacy 20tys
    niż ten wieczny postojowy z 1tysiącem