  • 211. Data: 2012-11-24 21:44:17
    Temat: Re: Potyczki
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-11-24, PK <P...@n...com> wrote:

    > Myślę, że to Ty masz wypaczony obraz roboty admina, skoro uważasz,
    > że wszyscy admini siedzą w biurze i administrują zdalnie komputerami
    > w biurach rozsianych po Europie :D. Wyraźnie osobiste doświadczenia
    > obciążają Ci statystykę :].

    Skądże. W poprzedniej robocie oprócz zdalnych lokacji miałem też *naście
    serwerów lokalnie. W obecnej, zanim dostałem obecny przydział, też
    trochę przepinałem kabelki (chociaż już nie aż tyle).

    > W moim biurze większość tych rzeczy robi jedna osoba (od konfigurowania
    > komputerów stu pracownikom po organizację kabli itp).

    Tak zwany "on-site support"? Owszem, tylko to trochę inni ludzie niż od
    serwerów.

    > Technicy są wzywani
    > z zewnątrz do wiercenia, kładzenia podłogi itp. Nie musi się zajmować
    > pocztą, bo od tego są ludzie w centrali. No i jest prawdopodobnie
    > najbardziej lubianą (i oczekiwaną!) osobą w firmie, czego chyba
    > zdalny dostęp nie oferuje :D.

    Mnie wystarczy, że ludzie z mojego zespołu i ci po stronie klienta,
    z którymi mam (zdalną) styczność, mnie sobie cenią. Jakoś nie mam natury
    plotkarza (w dobrym rozumieniu tego określenia) i nie czuję potrzeby być
    najpopularniejszym pracownikiem (co oczywiście nie wyklucza codziennej
    uprzejmości).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 212. Data: 2012-11-25 13:15:39
    Od: Roman W <r...@g...com>

    On Saturday, November 24, 2012 8:36:06 PM UTC, PK wrote:

    > Ale bardzo ciekawa. Jak to możliwe, że firma zatrudniająca 1000 osób
    > ma 4 oferty pracy?

    Co w tym dziwnego? Za duzo czy za malo wg Ciebie?

    RW

  • 213. Data: 2012-11-25 13:35:11
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-11-24 15:12, Michoo pisze:

    > Jest sobie OzSort, który sortuje 250GB danych (100 bajtowe bloki, 10B
    > klucza, 90B payload) w 30 minut na nie_tak_drogim sprzęcie.

    http://sortbenchmark.org/OzPenny2009.pdf

    Ładne. Algorytm praktycznie ten sam:)

    pzdr
    bartekltg

  • 214. Data: 2012-11-25 14:57:04
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 04:15:39 -0800 (PST), Roman W napisał(a):

    > Co w tym dziwnego? Za duzo czy za malo wg Ciebie?
    >
    > RW

    Jakbyś Roman poczytał wszystkie wypowiedzi PK, to byś widział, że to jakiś
    egocentryk. Ona zna się na wszystkim, nawet wie, że do biur kupuje się
    monitory w standardzie 4:3.
    Na pl.comp.pecet odpowiedział mi, że lepiej widzieć w Excelu tylko kolumny
    od A:J, aniżeli od A:Z. Albo to troll, albo po prostu myślący inaczej...

  • 215. Data: 2012-11-25 18:08:54
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-25, Roman W <r...@g...com> wrote:
    > Co w tym dziwnego? Za duzo czy za malo wg Ciebie?

    Jak na taką sektor przemysłowy, firmę nie reklamującą się w necie, nie
    korzystającą z dużych agencji pośrednictwa (powiedzmy, że to wiem
    "skądś") to moim zdaniem trochę mało.

    Nie mniej przejrzałem dziś kilka źródeł i okazuje się, że zostali
    całkowicie przejęci przez firmę matkę i najwyraźniej są trochę
    "przycinani".

    pozdrawiam,
    PK

  • 216. Data: 2012-11-25 18:10:28
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-25, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Jakbyś Roman poczytał wszystkie wypowiedzi PK, to byś widział, że to jakiś
    > egocentryk. Ona zna się na wszystkim, nawet wie, że do biur kupuje się
    > monitory w standardzie 4:3.

    5:4

    > Na pl.comp.pecet odpowiedział mi, że lepiej widzieć w Excelu tylko kolumny
    > od A:J, aniżeli od A:Z. Albo to troll, albo po prostu myślący inaczej...

    Powiedziałem, że lepiej widzieć więcej wierszy i kolumny do J niż mało
    wierszy i kolumny do Z. Skoro już rzucasz takimi głupawymi oskarżeniami,
    to przynajmniej rób to precyzyjnie...

    pozdrawiam,
    PK

  • 217. Data: 2012-11-25 20:27:52
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2012 17:10:35 UTC użytkownik PK napisał:
    > Powiedziałem, że lepiej widzieć więcej wierszy i kolumny do J niż mało
    > wierszy i kolumny do Z.

    Zalezy, czy chcesz maksymalizowac ilosc danych (wiersze), czy liczbe kategorii
    (kolumny).

    RW

  • 218. Data: 2012-11-25 21:07:14
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-11-25 20:27, Roman W pisze:

    > Zalezy, czy chcesz maksymalizowac ilosc danych (wiersze), czy liczbe kategorii
    > (kolumny).

    A jak ktoś postanowi transponować tablicę;)

    Z ekranem coś jest na rzeczt. Przesiadając się z 4/3 na
    panoramę muszę brać naprawdę spore przekątne, aby nie
    zmniejszyć wysokości ekranu. A rozsądnego pluginu do
    firefoxa przerzucającego karty z górnej krawędzi na bok
    nie widziałem;)

    Ale żeby kupować 4:3 dla arkusza kalkulacyjnego?
    No nie wiem, za mało biur znam.

    pzdr
    bartekltg

  • 219. Data: 2012-11-26 07:23:35
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 11:27:52 -0800 (PST), Roman W napisał(a):

    > Zalezy, czy chcesz maksymalizowac ilosc danych (wiersze), czy liczbe kategorii
    > (kolumny).
    >
    > RW

    BTW, co do kolumn i wierszy, to odkąd powstał PC, to od samego początku
    miał PgUp/PgDn, żeby sobie wiersze przewijać, a nie kolumny. Teraz mamy
    panoramę i widzimy w takim Excelu AŻ kolumnę Z, a do tego wspaniałe kółko w
    myszce.:)

  • 220. Data: 2012-11-26 10:36:08
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 06:23:33 UTC użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > panoramę i widzimy w takim Excelu AŻ kolumnę Z, a do tego wspaniałe kółko w

    Postep!

    RW