  • 11. Data: 2009-02-06 22:48:04
    Temat: Re: Powtórki N-razy ile można to samo oglądać
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Na Cyfrze nie ma obowiązku płacić za TVN czy TVN Turbo.

    Fakt! TVNTurbo w pakiecie SPORT I MOTORYZACJA to rżnięcie klienta jak by nie
    patrzeć. Reszta jest za 0 zł lub 6 zł. Czy to rżnięcie... raczej innego typu
    oferta niż C+ czy CP.
    Oczywiście ideałem by była możliwość wyboru pojedynczych kanałów za 2, 4 czy
    8 zł, ale wtedy abonenci by nie płacili rachunków po 80-100 zł, a po 30 zł.
    Komu na tym zależy oprócz klientów? Nikomu niestety.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2009-02-06 22:53:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Oczywiście ideałem by była możliwość wyboru pojedynczych kanałów za 2, 4
    > czy 8 zł, ale wtedy abonenci by nie płacili rachunków po 80-100 zł, a po

    I dokładnie tyle płacę, a nawet mniej.
    DVB-T za friko i Canal+ za 22 zł przez pół roku.
    Plus tv w neostradzie za friko w rezerwie.

    A TVN Turbo nie oglądam praktycznie od czasu jak skończyli z Top Gear.

  • 13. Data: 2009-02-06 23:03:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > DVB-T za friko i Canal+ za 22 zł przez pół roku.

    Nie każdy... a nawet większość nie ma dostępu do DVB-T

    > A TVN Turbo nie oglądam praktycznie od czasu jak skończyli z Top Gear.

    No wiesz... jeden lubi dziewczynki, drugi chłopców, a trzeci owieczki.
    Zresztą ile razy można powtórki TG oglądać. Przecież oni kręcą raptem 15
    odcinków na rok.

    *piotr'ek*

  • 14. Data: 2009-02-06 23:05:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie każdy... a nawet większość nie ma dostępu do DVB-T

    No cóż zrobić.

    > No wiesz... jeden lubi dziewczynki, drugi chłopców, a trzeci owieczki.
    > Zresztą ile razy można powtórki TG oglądać.

    A czy ja mówię o powtórkach?

  • 15. Data: 2009-02-07 14:21:02
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 6 Feb 2009 08:46:24 +0100, "axel" <a...@b...pl> wrote:

    >Nie szukaj szczęścia po innych tvsat-ach (ja mam Cyfrę+)....Ty myślisz że
    >inni mają coś innego....dokładnie TE SAME SKURWIAŁE powtórki !!!!
    >Po prostu trzeba się na nich WYPIĄĆ i...tyle !

    w sumie najlepiej nie ogladac tv.

    Ja pamietam czasy, kiedy byl tylko tvp1 a potem ojciesz zainstalowal
    przystawke (konwerter z uhf na vhf) i mielismy 2 programy (tvp2).
    I nie bylo komputerow, komorek, video, na zwykly telefon czekalo sie
    10-20 lat, zdrowe zarcie, wszyscy mielic prace......to byly czasy!

    A teraz wszystkim sie w d..... poprzewracalo (:-))

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2009-02-07 16:45:42
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 10-20 lat, zdrowe zarcie, wszyscy mielic prace......to byly czasy!
    >
    > A teraz wszystkim sie w d..... poprzewracalo (:-))

    Stary...zastanów się...co Ty pierdolisz....wg Ciebie najlepiej nam było w
    jaskini....? Jak tak myślisz, to wyjeżdżaj z cywilizacji w dziki
    teren...zobaczymy jak długo wytrwasz w tej " sielance"....tydzień....może 8
    dni...zakładamy się ?!

  • 17. Data: 2009-02-07 16:56:42
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    > Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gmien6$5ie$1@inews.gazeta.pl...
    > A TVN Turbo nie oglądam praktycznie od czasu jak skończyli z Top Gear.

    Panowie...przecież NIE CHODZI TYLKO o TVN Turbo....na wszystkich innych
    kanałach (za wyjątkiem transmisji na żywo) stale coś powtarzają ( nawet TVP1
    !!!...patrz seriale....ostatnio " Ranczo " ) i to ludzi wnerwia !
    .....wielokrotnie odgrzewany, dobry jest tylko bigos....wszystko inne jest
    wstrętne !

    axel

  • 18. Data: 2009-02-07 18:23:58
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 7 Feb 2009 17:45:42 +0100, "axel" <a...@b...pl> wrote:

> [...]

    generalnie chodzilo mi o to, ze jak byly 2 programy tvp1/2 - to nie
    bylo tylu powtorek co teraz, bo teraz sa powtorki bo musza zapelniac
    czas....a czym ciaglymi powtorkami. Ot co.

    Ja mam 8 programow i tyle nam w domu wystarcza!

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2009-02-07 21:08:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Panowie...przecież NIE CHODZI TYLKO o TVN Turbo....na wszystkich innych
    > kanałach (za wyjątkiem transmisji na żywo) stale coś powtarzają ( nawet
    > TVP1 !!!...patrz seriale....ostatnio " Ranczo " ) i to ludzi wnerwia !

    Mnie ta nie wnerwia... mam z 50 kanałów po polsku nadających, a jak by co to
    i zestaw CD z kilkunastoma tys. kawałków. Nie samą TV człowiek żyje...
    chyba...

    *piotr'ek*

  • 20. Data: 2009-02-07 21:12:09
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jak tak myślisz, to wyjeżdżaj z cywilizacji w dziki teren...zobaczymy jak
    > długo wytrwasz w tej " sielance"....tydzień....może 8 dni...zakładamy się
    > ?!

    10 dni bez radia, TV, Internetu i jakoś nie miałem żadnych problemów...
    cisza, spokój naruszany tylko sykiem otwieranego browara, a nawet zaczęło mi
    się podobać i chciałbym jak Cejrowski mieszkać w dzikim kraju, jeść co
    upoluję i pić co upędzę bo na ch*ja mi te X kanałów, komórka czy Internet?
    Żeby nie było to mam 40 lat.

    *piotr'ek*