  • 11. Data: 2004-01-21 21:34:49
    Temat: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Od: "Misiu" <m...@p...pl>

    > Jasne, chcesz miec dobry internet ale najlepiej za darmo co?
    > 1000PLN za Mbit to bardzo niska cena.
    >
    > Michal

    Ty chyba z TEPSY jestes bo to co gadasz to bzdury, Zobacz sobie na Polske i
    na inne kraje wtedy zrozumiesz, MAN byl najbardziej uczciwy wobec
    uzytkownikow, moj znajomy co mieszka w stanach placi 30 $ za 3Mbit wiec
    pomysl kilka razy zanim cos powiesz, bo to co piszesz to bzdury

    ICPNet ma o wiele taniej i piekna serwerownie niech sie TPSA w***,
    naglosnimy sprawe i zobaczymy co sie bedzie dzialo

  • 12. Data: 2004-01-21 21:41:26
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-21 20:38, mathom napisał:

> [...]
    > przetargowej wobec ISP proponuję stworzyć coś na kształt WIX'a i wspólnie
    > walczyć ze zmową cenową i monopolem. Lokale są, chętni też pewnie by się
    > znaleźli. Z tego co wiem ICP chciał coś takiego już zrobić.
    > Dzisiaj rozmawiałem z kilkoma z Was - wszyscy uciekają z MAN'a - tworzą się
    > "komuny łączowe" itd. itp. Może by tak zrobić wreszcie coś porządnie i
    > wspólnie zamiast rozbijać się na małe grupki, które od wielce wielmożnego
    > GTS'a "negocjują" biedne 1000 zł / MBIT. Ta cena i tak jest chora, a IP nie
    > ufam i nie jestem przekonany co do ich łącz.

    Wynegocjuj z Tepsą peering 1000 PLN za Megabit, a podepnę do Ciebie poł
    Pomorza !!!!

    Jak na razie to nawet POL34 podpisał Umowęz GTS a nie z kogokolwiek innym.
    A oni umieją szukać i nie kupują kota w worku........

    tom(asz)

    --
    "Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie." (Giovanni Boccaccio)

  • 13. Data: 2004-01-21 21:44:36
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

> [...]

    > GTS'a "negocjują" biedne 1000 zł / MBIT.

    Wynegocjuj z Tepsą peering 1000 PLN za Megabit, a podepnę do Ciebie poł

    Jak na razie to nawet POL34 podpisał Umowęz GTS a nie z kimkolwiek innym.

  • 14. Data: 2004-01-21 21:50:02
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    "Tom(asz)" <t...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak na razie to nawet POL34 podpisał Umowęz GTS a nie z kimkolwiek innym.
    > A oni umieją szukać i nie kupują kota w worku........

    tyle, że umowa z GTSem dotyczy tranzytu zagranicę dla klientów
    komercyjnych Pol34 a nie do Polpaku.

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 15. Data: 2004-01-21 21:51:34
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-21 22:34, Misiu napisał:

> [...]
    >
    > ICPNet ma o wiele taniej i piekna serwerownie niech sie TPSA w***,
    > naglosnimy sprawe i zobaczymy co sie bedzie dzialo

    Czy ty jarzysz o czym piszesz ?
    Czy ktokolwiek tu wymieniał TP S.A. ??

    tom(asz)

  • 16. Data: 2004-01-21 21:52:53
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > Jasne, chcesz miec dobry internet ale najlepiej za darmo co?
    > 1000PLN za Mbit to bardzo niska cena.

    Sugerujesz ze GTS oferuje "dobry internet" ?

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 17. Data: 2004-01-21 21:53:41
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-21 22:50, Bartosz Waszak napisał:

    > tyle, że umowa z GTSem dotyczy tranzytu zagranicę dla klientów
    > komercyjnych Pol34 a nie do Polpaku.

    Możesz negocjować z GTS'em do kogo chcesz miećpeering - to właśnie cena
    do Tepsy bije w Klientów , a te "marne 1000 PLN" zamień na 155 Mbps i
    ... pogadamy.

    tom(asz)

  • 18. Data: 2004-01-21 21:56:05
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-21 22:52, Pawel Rutkowski napisał:

    > Sugerujesz ze GTS oferuje "dobry internet" ?

    A ty masz wątpliwości bo masz pól mega na Aperto............

  • 19. Data: 2004-01-21 21:58:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    mathom <m...@p...pl> wrote:

    > wspólnie zamiast rozbijać się na małe grupki, które od wielce wielmożnego
    > GTS'a "negocjują" biedne 1000 zł / MBIT. Ta cena i tak jest chora, a IP nie

    Hmmm. Przepraszam, ale co jest chore?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 20. Data: 2004-01-21 21:59:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Misiu <m...@p...pl> wrote:

    > Ty chyba z TEPSY jestes bo to co gadasz to bzdury, Zobacz sobie na Polske i

    A Ty chyba nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > na inne kraje wtedy zrozumiesz, MAN byl najbardziej uczciwy wobec

    Rotfl. Tak tak. I ceny rzędu kilkuset złotych (czy ile tam), za 10Mb....