  • 21. Data: 2004-01-21 22:04:13
    Temat: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > A ty masz wątpliwości bo masz pól mega na Aperto............

    Pokaz mi gdzie mam lacze od GTSu, bo jakos nie widze.
    Lacza GTS wcale nie wypadaja tak genialnie ostanio - od czasu
    upadku E-Bone.

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 22. Data: 2004-01-21 22:08:31
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    "Tom(asz)" <t...@g...pl> napisał(a):

    > Możesz negocjować z GTS'em do kogo chcesz miećpeering - to właśnie cena
    > do Tepsy bije w Klientów , a te "marne 1000 PLN" zamień na 155 Mbps i
    > ... pogadamy.

    jeśli chodzi o usługi tranzytu zawierające pasmo gwarantowane do TPSA
    są znacznie droższe od usług bez tranzytu do TPSA z oczywistych
    względów, i tak jest u każdego operatora.

    PS. dlaczego mam downgrade robić ;>

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 23. Data: 2004-01-21 22:22:33
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Pawel Rutkowski wrote:

    > Sugerujesz ze GTS oferuje "dobry internet" ?

    Rozumiem, ze masz zal do Aperto i wszedzie go okazujesz,
    ale GTS ma sprzet, ktory pozwala na zestawienie "dobrego
    internetu".

    I wydaje mi sie, ze znajdziesz jednak zadowolonych klientow
    GTSu.

    Michal

  • 24. Data: 2004-01-21 22:24:49
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-21 23:08, Bartosz Waszak napisał:

    > jeśli chodzi o usługi tranzytu zawierające pasmo gwarantowane do TPSA
    > są znacznie droższe od usług bez tranzytu do TPSA z oczywistych
    > względów, i tak jest u każdego operatora.
    >
    > PS. dlaczego mam downgrade robić ;>

    buhahahaha !!! :-))

    OKI DOKI - 622 Mbps wysycę Ci w dwa tygodnie - jak dasz peering z Tepsą
    poniżej 1000 PLN.

    A tak na poważnie - tylko GTS ma peering z Tepsą powyżej 100
    Mbps.................

    tom(asz)
    --
    "Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie." (Giovanni Boccaccio)

  • 25. Data: 2004-01-21 22:25:44
    Od: s...@a...org (robert j. wozny)

    Quoting "Tom(asz)" <t...@g...pl>:

    > A tak na poważnie - tylko GTS ma peering z Tepsą powyżej 100
    > Mbps.................

    bredzisz.

    --
    robert j. wozny
    ... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,

  • 26. Data: 2004-01-21 22:27:12
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Misiu wrote:

    > Ty chyba z TEPSY jestes bo to co gadasz to bzdury, Zobacz sobie na
    > Polske i na inne kraje wtedy zrozumiesz, MAN byl najbardziej uczciwy
    > wobec uzytkownikow, moj znajomy co mieszka w stanach placi 30 $ za
    > 3Mbit wiec pomysl kilka razy zanim cos powiesz, bo to co piszesz to
    > bzdury
    >
    > ICPNet ma o wiele taniej i piekna serwerownie niech sie TPSA w***,
    > naglosnimy sprawe i zobaczymy co sie bedzie dzialo

    Nie za bardzo mam ochote na dyskuje na takim poziomie. A co
    do cen to pokaz mi gdzie mozna kupic w stanach lacze 3Mb dla
    operatora za 30$.

    Co do MANow, to niedawno byla dosc dluga i ciekawa dyskusja
    na ten temat - wybierz sie do archiwum i poczytaj co niektorzy mieli
    do powiedzienia.

    No i chetnie zobacze co wyjdzie z Twojego naglasniania sprawy ;-)

    Michal

  • 27. Data: 2004-01-21 22:27:44
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-21 23:25, robert j. wozny napisał:

    > bredzisz.

    Masz inne dane ??
    To siępodziel..........

  • 28. Data: 2004-01-21 22:29:28
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > Rozumiem, ze masz zal do Aperto i wszedzie go okazujesz,
    > ale GTS ma sprzet, ktory pozwala na zestawienie "dobrego
    > internetu".

    Nie do Aperto - do GTS :P

    Rozumiem ze ten "dobry internet" to tylko dla Klientow ktorzy odpowiednio
    placa - bo reszta Klientow to badziew wedlug GTSu.

    Czy za sprzet do zestawienia "dobrego internetu" uwazasz DSLPipe'y ?
    Bo ja juz na nich mialem problemy.

  • 29. Data: 2004-01-21 22:32:39
    Od: s...@a...org (robert j. wozny)

    Quoting "Tom(asz)" <t...@g...pl>:

    > Masz inne dane ??
    > To siępodziel..........

    z tego co mi przychodzi do głowy na szybko: telenergo, atman...

  • 30. Data: 2004-01-21 22:35:35
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Hmmm. Przepraszam, ale co jest chore?

    to, że nie rozdaja za darmo netu tak samo jak to jest w USA

    MSPANC :)