  • 91. Data: 2004-01-25 21:55:59
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004, futszaK wrote:

    > jest to już majątek należący do TPSA która dba o swoje interesy, a ja
    > się nie dziwie

    Ale nie "za pieniadze TPSA" !

    Wojtek

  • 92. Data: 2004-01-25 22:02:51
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 15:39:13 +0100, " Mistrzu"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >W dużej części swoją sieć tepsa otrzymała za darmo, w prezencie,
    >nie płacąc za to grosza. Przykładem są społeczne komitety, które
    >budowały kilometry sieci i musiały je za darmo przekazać.
    >Tak samo traktowane były spółdzielnie mieszkaniowe budujące nowe osiedla.

    Dodajmy, że np. Cyfronet wybudował w początkach poprzedniej dekady za
    swoje (tzn. KBN, tzn. podatnika) pieniądze spory kawałek kanalizacji
    teletechnicznej, którą potem musiał przekazać za darmo TPSA i *płacić
    TPSA za dzierżawę!*. Bo takie były przepisy.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 93. Data: 2004-01-25 22:30:19
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Sun, 25 Jan 2004 17:31:24 +0100, gito <g...@c...pl> wrote:

    > masz moze gdzies to na pismie? Rzuc linka
    > Bo jezeli o jest prawda to za co ja place tpsa?
    > mam umowe nr 666 (ciekawy nr) dzierzawa studzienek

    Musiałbym poszperać.. jest w której ustawie/rozporządzeniu..

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 94. Data: 2004-01-25 22:56:20
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Ale nie "za pieniadze TPSA" !

    i dlategotez mam nadzieje ze po wejsciu do uni warunki na ktorych teraz
    pracuje tepsa sie zmienia - pewnie beda kiedys musialy

    mysle ze jest to jeden w powodow dla ktorych teraz instalacja neo kosztuje 1
    zl czy cos kolo tego
    po prostu ze strachu tepsa chce jak najwiecej end-userow naciagnac na umowe
    terminowa - zanim dotrze TU konkurencja

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 95. Data: 2004-01-25 22:58:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    futszaK <t...@s...pl> writes:

    > ....tylko jaka część MIESZKAŃCÓW naszego wspaniałego kraju ma
    > możliwość skorzystania z innego dostawczy Internetu ???

    To nieistotne. To ich problem, nie POL-34, tak jak nie jest to problem
    innych operatorow w innych krajach.

    Jak link TPSA w swiat byl zapchany to - jak myslisz - czyj to byl
    problem? Wszystkich pozostalych operatorow na swiecie czy tez TPSA?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 96. Data: 2004-01-25 22:58:46
    Od: "gito" <g...@c...pl>

    > Musiałbym poszperać.. jest w której ustawie/rozporządzeniu..

    Poszukaj jezeli mozesz bedzie latwiej pertraktowac z tpsa z przepisem w
    reku.

  • 97. Data: 2004-01-25 23:00:33
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Darmowy styk z TPSA dla MAN-kom jest niedopuszczalny -- ale to chyba
    > nie jest problem wycinać na darmowej bramce część komercyjną? Chyba
    > wszystkie MAN-y mają dwa AS-y, komercyjny i edukacyjny. (A jak któryś
    > nie ma i ma klientów komercyjnych, to będzie musiał mieć, bo zostanie
    > wycięty w całości.)

    Hmmm.... to dlaczego .edu w POZMAN-ie (AS 9112) też zostało przycięte ?
    Na złość babci ?

    --
    TOM TS635-RIPE
    "ChiWriter był naprawdę dobrym edytorem i jak się na nim pracę pisało,

  • 98. Data: 2004-01-25 23:03:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    futszaK <t...@s...pl> writes:

    > ale to już nie jest wina TPSA że zostało jej coś przekazane
    > nieodpłatnie, trzeba było im to nieodpłatnie wydzierżawić

    Nie bylo takiej mozliwosci, myslalem ze to oczywiste.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 99. Data: 2004-01-26 01:01:05
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> wrote:
    > Hmmm.... to dlaczego .edu w POZMAN-ie (AS 9112) też zostało przycięte ?

    Pisałem o sytuacji idealnej, nie prawdziwej.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 100. Data: 2004-01-26 05:38:55
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

    > a po kiego grzyba zmieniasz temat ?
    > poki co mowa byla o "budowie za pieniadze TPSA".

    Popatrz, musiałem przegapić kiedy wątek o POL-34 zjechał na przyłącza
    telefoniczne abonenckie ;P

    Trzeba jednak konkretnie precyzować co zostało sfinansowane przez TPSA
    a co TPSA dostała na tacy.

    januszek