  • 81. Data: 2004-01-25 20:32:00
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 20:04:58 +0100, f...@i...pl wrote:

    >Jak to kto ? POZMAN ;>

    miało być PRZY ZDROWYCH ZMYSŁACH

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 82. Data: 2004-01-25 20:33:08
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > ??? Efekt chwilowy, pozniej bedziemy mieli lawinowa ilosc
    > niezadowolonych ssaczy i "odejscia".
    Odejscia ? jestem ciekaw gdzie taki "ssacz" moze odejsc za taka cene. A nie
    ma co ukrywac ze w neiwielu miastach szczegulnie tych ponizej miliona
    mieszkancow :) jest jakas duza konkurencja

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 83. Data: 2004-01-25 20:37:32
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 17:49:05 +0100, f...@i...pl wrote:

    >No i czyz wlasnie teraz tak nie jest ?

    no i bardzo dobrze, TPSA wreszcie pokazała że pieniądze liczyć umie i
    teraz rynek sam zdecyduje o dalszym rozwoju wypadków

    >Nie czytalem, bo mam inny (lepszy) dostep.

    skoro nie czytałeś to się nie wypowiadaj, podpowiem że wszelkie
    gwarancje tyczą się routera brzegowego a i tak się za nie dosyć słono
    płaci dodatkowo

  • 84. Data: 2004-01-25 20:39:55
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 17:55:07 +0100, f...@i...pl wrote:

    >I sadzisz, ze przez te kilkanascie lat te kable w ziemii TPSA
    >zamienila na zlote ?

    ale teraz są one częścią pewnej całości której władze dbają o interes
    i nie będą tego rozdawać za darmo

    skoro się komitety telefonizacji dały wyfrajerować to nie wina TPSA,
    jakoś w Opalenicy przebieg zdarzeń był nieco inny

  • 85. Data: 2004-01-25 20:41:03
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 17:59:56 +0100, f...@i...pl wrote:

    >A zatem nie pisz, ze "ZA PIENIADZE TPSA".

    jest to już majątek należący do TPSA która dba o swoje interesy, a ja
    się nie dziwie

  • 86. Data: 2004-01-25 20:49:15
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Piotr KUCHARSKI na pl.internet.polip:

    > Raczej, że to uczelnie stawiają, nie MAN-y, i to uczelnie
    > ew. mogą wycinać, nie MAN-y. Trochę by mi się nie podobało,
    > gdyby nagle WARMAN, mój dostawca Internetu, wyciął mi jakieś
    > IP lub port.

    to oczywiste. Ale Szymon sugerował coś więcej.

  • 87. Data: 2004-01-25 21:17:35
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]

    >to oczywiste. Ale Szymon sugerował coś więcej.

    Nie, sugerowałem dokładnie to. Jakbym chciał zasugerować coś jeszcze,
    to napisałbym :-> To zresztą nie do końca jest prawda - na uczelniach
    stoją {warszawa,krakow,poznan}.irc.pl, a {lublin,wroclaw}.irc.pl są
    zdaje się faktycznie w odpowiednich MAN-ach, w każdym razie tak
    wynikałoby z motd na tych serwerach.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 88. Data: 2004-01-25 21:52:28
    Od: f...@i...pl

    On 25 Jan 2004, januszek wrote:

    > A Ty sadzisz, ze 'puszcza' tymi kablami ruch do MAN-ow? ;P

    a po kiego grzyba zmieniasz temat ?
    poki co mowa byla o "budowie za pieniadze TPSA".

    Wojtek

  • 89. Data: 2004-01-25 21:53:52
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004, Jakub "Venom" Żukowski wrote:
> [...]
    > ma co ukrywac ze w neiwielu miastach szczegulnie tych ponizej miliona
    > mieszkancow :) jest jakas duza konkurencja

    No to ma problem ;>

    Wojtek

  • 90. Data: 2004-01-25 21:55:12
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004, futszaK wrote:

    > no i bardzo dobrze, TPSA wreszcie pokazała że pieniądze liczyć umie i

    no chyba sobie zartujesz ? a do tej pory to niby je rozdawala ?

    > skoro nie czytałeś to się nie wypowiadaj, podpowiem że wszelkie
    > gwarancje tyczą się routera brzegowego a i tak się za nie dosyć słono
    > płaci dodatkowo

    Ale ja sie nie wypowiadam na temat zapisow w Umowie, tylko na temat
    stanu faktycznego !

    Wojtek