  • 1. Data: 2012-12-19 09:00:28
    Temat: Problem QNAP TS-112
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Instalowałem Qnapa w tym tygodniu TS-112 i finder go widzi, rozpoczyna
    konfigurację czyli czas, ip, format dysku .. bez problemu .. potem jak
    skończy ma przejśc na IP:8080/index.html i dupa .. wywala plik open.cgi
    żeby zapisać na dysk i na tym koniec ...
    System nowy, najnowszy, flash, java, .net (4.5) QNAP podpinany pod ruter
    UPC(przydziela mu IP zgodnie z klasą sieci)

    Miałem dwie takie sztuki i na obu to samo ...

  • 2. Data: 2012-12-19 10:24:24
    Temat: Re: Problem QNAP TS-112
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-19, o godz. 09:00:28
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > ruter UPC(przydziela mu IP zgodnie z klasą sieci)
    >
    > Miałem dwie takie sztuki i na obu to samo ...

    Spróbuj na początek z innej przeglądarki/innego kompa ;-)
    Np. FF na kompie z którego piszę potrafi czasami zamiast załadować
    stronę próbować ją zapisać - tak jakby nie potrafił zinterpretować kodu
    strony. Może to nie wina NAS-ów.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2012-12-19 10:36:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Spróbuj na początek z innej przeglądarki/innego kompa ;-)

    IE, Chrome, FF ... wszędzie to samo ... na razie walczę z grypą która jest
    tak samo wredna jak ten Qnap :) może jutro podjadę do brata gdzie stoi Qnap
    4-dyskowy i tam na pewno działa więc będzie łatwiej podpiąć następny.

    > Np. FF na kompie z którego piszę potrafi czasami zamiast załadować
    > stronę próbować ją zapisać - tak jakby nie potrafił zinterpretować kodu
    > strony. Może to nie wina NAS-ów.

    Na Qnapclub znalazłem że to może być wina uszkodzonego FV ale nie wierzę że
    dwie sztuki mają to samo ..

  • 4. Data: 2012-12-19 16:40:19
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 19/12/2012 08:00, Chris wrote:
> [...]
    > UPC(przydziela mu IP zgodnie z klasą sieci)
    >
    > Miałem dwie takie sztuki i na obu to samo ...

    IMO coś nie tak z przeglądarką, flashem albo z samym Windows.
    Odpal jakąś dystrybucję live i sprawdź na niej.
    I po co IP:8080/index.html? Wystarczy IP:8080 albo jak nie znasz lub nie
    jesteś pewien IP to HOST:8080 (przy założeniu, że jest włączony serwer
    WWW bo jak nie to AFAIK na :80 też loguje).
    Nie pamiętam czy domyślnie jest włączony telnet/SSH - możesz spróbować
    tak się zalogować.
    BTW. A może nadgorliwy anty-virus albo pop-up blocker?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 5. Data: 2012-12-20 00:35:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Chris napisał:
> [...]
    > UPC(przydziela mu IP zgodnie z klasą sieci)
    >
    > Miałem dwie takie sztuki i na obu to samo ...

    Masz może Windows 7 albo to nowsze "cacuszko"?
    Jeżeli tak to spróbuj pod XP i w przeglądarkę wpisz samo IP, bez portów
    i indexów html.

  • 6. Data: 2012-12-20 08:34:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    nadir nabazgrał(a):

    > Masz może Windows 7 albo to nowsze "cacuszko"?
    > Jeżeli tak to spróbuj pod XP i w przeglądarkę wpisz samo IP, bez portów i
    > indexów html.

    W7 Home i nie mogę zmienić bo to laptop .

  • 7. Data: 2012-12-20 17:49:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    > W7 Home i nie mogę zmienić bo to laptop .

    No to może jakiś linux livecd?
    Miałem też z jednym QNAPem problem, właśnie pod siódemką, żadną
    przeglądarką nie dawało się zalogować, a z komputera pod linuxem czy XP
    szło od ręki.

  • 8. Data: 2012-12-20 23:56:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Poszło ale teraz padam na ryj więc opowiem jutro .. grypa wyczerpuje ..

    Zaraz i tak koniec świata.