  • 1. Data: 2019-02-18 10:57:41
    Temat: Problem z laptopem Sony Vaio PCG-381M
    Od: Kris <k...@g...com>

    Pacjent to Sony Vaio PCG-381M
    Kupiony parę dni temu z olx
    Wcześniej był na nim wgrany win7 64bit i jak go kupowałem oraz przez kolejny dzień
    było wszystko ok
    Potrzebowałem jednak wgrać win 7 32bit i po wgraniu coś się z grafiką pokasztaniło.
    Znaczy się jak laptop się uruchamia to jest logo Windowsa, zapraszamy itp ok a jak
    dochodzi do wyświetlenia pulpitu to ekran jest poszatkowany podobnie jak na poniższym
    zdjęciu
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2628458.html
    Może nie aż tak bardzo bo da się jeszcze ikonki rozróżnić i coś tam widać aczkolwiek
    jest coś nie tak
    Rozdzielczości pulpitu zmienić nie można, hdmi i vga do których próbowałem podłączyć
    monitor zewnętrzny nie działają
    W menadżerze pokazuje kartę graficzna "standardowa vga" która po próbie automatycznej
    aktualizacji aktualizuje sterownika się na nvidia 8400n gt jednak po aktualizacji
    wyskakuje przy tej karcie w menadżerze "błąd 43"
    Co może być nie tak?