  • 11. Data: 2009-08-20 07:03:54
    Temat: Re: Problem z prędkością pracy laptopa
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 23:55:57 +0200, Feromon napisał(a):

    > Dodatkowym efektem
    > było nie działanie touchpada.

    Touchpad działa. Jedyna nie działająca rzecz to jeden z kanałów dźwięku.
    Ani lewy głośniczek nie działa ani lewa słuchawka gdy wetknie się wtyczkę.
    Sterownik jest ze strony Acera więc sądzę że to nie wina sterownika a
    uszkodzone gniazdo dźwięku (minijack z przodu).
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2009-08-20 19:17:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 20:54:53 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > Cpu-Z

    Manager twierdzi że dysk pracuje w UDMA5, więc jest to OK.

    CPU-Z pokazuje że:
    1. Procek Celeron M pracuje z 1400MHz
    2. Pamięć pracuje z 100MHz (http://www.voila.pl/075/hw17d/?1). Czy nie
    powinna szybciej?

    HD-Tune podaje:
    1. Brak badsektorów.
    2. SMART dysku jest OK.
    3. Benchmark IMO jest do kitu. Tu obrazek:
    http://www.voila.pl/070/8cafz/?1. Ciekawe jaki rodzaj niesprawności
    powoduje takie piki w dół prędkości odczytu? Czy taki dysk kwalifikuje się
    do wymiany?

    --
    Jacek

  • 13. Data: 2009-08-20 21:04:39
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    > CPU-Z pokazuje że:
    > 1. Procek Celeron M pracuje z 1400MHz
    > 2. Pamięć pracuje z 100MHz (http://www.voila.pl/075/hw17d/?1). Czy nie
    > powinna szybciej?
    jest ok

    > HD-Tune podaje:
    > 1. Brak badsektorów.

    > 2. SMART dysku jest OK.
    daj screena z hdtune - smart

    > 3. Benchmark IMO jest do kitu. Tu obrazek:
    > http://www.voila.pl/070/8cafz/?1. Ciekawe jaki rodzaj niesprawności
    > powoduje takie piki w dół prędkości odczytu?
    zapewne to dlatego że windows korzysta z dysku podczas testu

    Zalecam dołożyć przynajmniej drugie 256 MB pamięci - różnica będzie
    odczuwalna. CO do dysku to może ma sporo "current pending sector" , albo
    porostu jest stary :] to hitachi więc one są strasznie wolne podczas
    losowego odczytu/zapisu czyli podczas normalnej pracy :] bo w teście
    wyszło ci 27 MB czyli jeszcze mieści się w normie

  • 14. Data: 2009-08-21 06:44:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 23:04:39 +0200, Brodi napisał(a):

    > daj screena z hdtune - smart

    Jak tylko zrobię. Lapek nie jest u mnie :)
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2009-08-22 17:13:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    > daj screena z hdtune - smart

    Masz:
    http://www.voila.pl/456/u2rxu/?1
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2009-08-25 10:16:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "lamer" <l...@p...pl> wrote in message
    > Użytkownik "adym" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Na 64MB ładnie lata :P Co prawda świeży system + Firefox i nic więcej, ale
    > daje radę :P

    Taaaa.. A skoda oktavia diesel 68KM da sie komfortowo wyprzedzac :D

    Pozdrawiam
    Kamil