  • 11. Data: 2009-06-27 21:58:36
    Temat: Re: Program w Visual Studio 6.0 jak uruchomić na innym komputerze.
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> napisał(a):
    > nie ma takiego języka MS Visual Studio 6.0

    Nikt nie napisał, że to język.

    > Są czasem takie DLL że wgranie nie wystarcza, trzeba jeszcze coś.
    > Jakie to dll ?

    ActiveX DLL?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 12. Data: 2009-06-28 15:57:28
    Temat: Re: Program w Visual Studio 6.0 jak uruchomiae na innym komputerze.
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 27 Jun 2009 17:27:02 +0200,
    Arek <a...@p...onet.pl> screamed:
    > Uruchomi?em program Dependency Walker wed?ug wskazówek i pokaza? mi brak
    > dwóch bibliotek:
    > efsadu.dll oraz dwmapi.dll
    > Pierwsz? z nich znalaz?em w komputerze na którym dzia?a program (który chce
    > uruchomiae na innym komputerze),
    > drugiej niestety tam nie by?o. W Internecie doczyta?em, ?e dwmapi.dll jest
    > bibliotek? wy??cznie systemu Vista.
    > Zainstalowa?em pakiet Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable oraz
    > Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable,
    > ale to niestety nie pomog?o. Poprosze o dalsze wskazówki i z góry dziekuje.

    Pora na Process Explorer. Prześledź co program robi i czego nie może.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 17:56:57 user up 12117 days, 5:51, 1 user, load average: 0.05, 0.00, 0.95 ]

    How to make a million dollars: First, get a million dollars. -- Steve Martin

  • 13. Data: 2009-06-29 18:01:00
    Temat: Re: Program w Visual Studio 6.0 jak uruchomia na innym komputerze.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh4f4n8.ha7.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Sat, 27 Jun 2009 17:27:02 +0200,
    > Arek <a...@p...onet.pl> screamed:
    >>

    > Pora na Process Explorer. Prześledź co program robi i czego nie może.

    Uruchomiłem Process Explorer na komputerze na którym uruchamia się program
    i zobaczyłem, że ładują się dwie kontrolki Activex. W folderach mam te
    kontrolki
    z rozszerzeniem *.ocx ale nie wiem jak je zainstalować w Windows-ie ?

  • 14. Data: 2009-06-30 08:30:07
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Jun 2009 20:01:00 +0200,
    Arek <a...@p...onet.pl> screamed:

    http://support.microsoft.com/kb/146219

    Artur

    PS. http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 10:29:43 user up 12119 days, 22:24, 1 user, load average: 0.24, 0.04, 0.99 ]

    Why don't they make the whole plane out of that black box stuff.

  • 15. Data: 2009-06-30 12:31:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Visual Studio 6.0
    > Program został napisany przez mojego znajomego z którym niestety nie mam
    > żadnego kontaktu.
    > Problem polega na tym, że muszę ten program uruchomić na innym komputerze.
    > Pozostawił mi
    > pliki źródłowe, ale nie ma typowej wersji instalacyjnej. W katalogu w
    > którym znajduje się plik *.exe
    > znajdują się również pliki z rozszerzeniami *.dat, *.dbf oraz *.fpt
    > Przeniosłem cały ten folder na inny komputer i próbowałem uruchomić
    > brakowało dwóch *.dll, które
    > wgrałem, ale program w ogóle się nie uruchamia.

    Dziękuję wszystkim za udzieloną pomoc, w końcu udało mi się uruchomić
    program na drugim komputerze.
    Dla osób mających podobny problem polecam użycie programów Dependencywalker
    oraz ProcessExplorer.
    Następnie rejestrowanie formantu ActiveX (*.ocx) poprzez polecenie regsvr32
    nazwa.ocx
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

    PS.
    Panie Arturze już chyba OK z polskimi znakami :)

  • 16. Data: 2009-06-30 15:56:07
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 30 Jun 2009 14:31:59 +0200,
    Arek <a...@p...onet.pl> screamed:

    Już OK. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 17:55:51 user up 12119 days, 5:50, 1 user, load average: 0.24, 0.04, 0.99 ]

    Money is just the poor man's credit card. -- Marshall McLuhan

  • 17. Data: 2009-06-30 18:22:54
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
    >
    > PS.
    > Panie Arturze już chyba OK z polskimi znakami :)

    Troszeczkę się pośpieszyłem z otwieraniem szampana, program uruchamia się i
    działa poprawnie
    do momentu kiedy chcę wydrukować raport. Podczas tworzenia raportu (polega
    na utworzeniu
    pliku tekstowego) pojawia się błąd aplikacji. Panowie jakieś podpowiedzi w
    tej kwestii ?

  • 18. Data: 2009-06-30 19:25:55
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Arek pisze:

> [...]
    > (polega na utworzeniu
    > pliku tekstowego) pojawia się błąd aplikacji. Panowie jakieś podpowiedzi

    Np. taka podpowiedź, żebyś podał jaki błąd.

  • 19. Data: 2009-07-01 08:13:31
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Np. taka podpowiedź, żebyś podał jaki błąd.

    Błąd, który się pojawia wyświetla się jako standardowy błąd systemu Windows
    czyli:
    "Wystąpił problem z aplikacją Sterowanie i zostanie ona zamknięta" Sygnatura
    błędu:
    AppName: sterowanie.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: ntdll.dll i później można
    wyświetlić
    dalsze szczegóły.
    Teraz jak sprawdzam programem Dependency Walker to pojawia się błąd, że nie
    może otworzyć
    plików IESHIMS.DLL oraz WER.DLL, ale na komputerze na którym program działa
    nie ma tych plików ?

  • 20. Data: 2009-07-01 14:33:13
    Od: szkaradnik <s...@g...com>

    Pomyśl jeszcze o czymś takim, chociaż to jest błąd początkujących.
    Build->Set Active Project Configuration na WIn32 Debug zamiast Win32
    Release. I to powoduje problemy z bibliotekami DLL