  • 21. Data: 2019-01-26 19:17:31
    Temat: Re: Prośba o namiar na przekaźnik mechaniczny
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> napisał w
    wiadomości news:5c4c6145$0$499$65785112@news.neostrada.pl...

    > We Wrocławiu robili też rodowane.

    A styczki z palladem, na duże prądy? (u mnie na PC-GCI wyróżniane
    niebieskim, zamiast białego, grzebieniem w układzie sprężyn)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 22. Data: 2019-01-26 19:52:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 19:17:31 +0100, HF5BS napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> napisał w

    > A styczki z palladem, na duże prądy? (u mnie na PC-GCI wyróżniane
    > niebieskim, zamiast białego, grzebieniem w układzie sprężyn)

    Kontaktrony to tak z zalozenia na male prady.

    J.

  • 23. Data: 2019-01-27 16:16:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, January 26, 2019, 7:52:00 PM, you wrote:

    > Kontaktrony to tak z zalozenia na male prady.

    Pojęcie względne - na kilka A były.

    --
    Best regards,
    RoMan