  • 21. Data: 2009-01-05 23:55:51
    Temat: Re: Prośba o poradę. Zakup aparatu (mały+fotki+filmy)
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    "Paweł W." wrote:
    > frank drebin pisze:
    >

    >> Na 90% go zanabędę.
    >
    > A tak na przyszłość - tnij posty.
    >

    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Wiem, zawsze tnę ale się spieszyłem.
    Liczyłem na szybką odpowiedz w temacie mnie nurtującym.
    pozdr.

  • 22. Data: 2009-01-06 09:12:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    frank drebin pisze:

    > Wiem, zawsze tnę ale się spieszyłem.
    > Liczyłem na szybką odpowiedz w temacie mnie nurtującym.

    To trzeba było wszystko wyciąć, zamiast wszystko zostawić ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 23. Data: 2009-01-06 13:40:47
    Od: Cypriano <c...@n...pl>

    2009-01-06 00:22, frank drebin napisał(a):

    > Irfana używam od kilku lat, wiem że mogę wstawić datę, ale hurtowo?

    np. $E36867(%Y-%m-%d)

    ogólnie warto kliknąć w Helpa w oknie dodawania tekstu dla hurtowej
    obróbki ;)

    pozdrawiam
    --
    Cypriano

  • 24. Data: 2009-01-06 14:16:08
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Tue, 06 Jan 2009 00:35:17 +0100, frank drebin wrote:

    > Na 90% go zanabędę.

    Trochę martwi mnie brak w dyskusji opinii negatywnych, choćby od
    posiadaczy innych aparatów, typu "a mój też to ma a nawet więcej" ;-)

    > ... Napisz co z baterią bo nigdzie
    > nie ma danych czasu pracy a nie widzę zapasowych na alledrogo.

    Wg. danych z instrukcji bateria na jednym załadowaniu wytrzymuje 200
    zdjęć, opisany sposób testowania wydaje mi się sensowny, takie
    "pstrykanie na spacerze" ;-) ale szczegółów w tej chwili nie podam,
    wydaje mi się, że jest też podana wytrzymałość baterii przy
    filmowaniu.

    > Rozumiem, że na mrozie trzymam go w kieszeni, ale kilka minut chyba da
    > się użytkować?

    Można go używać w dodatnich temperaturach - zakładam że chodzi raczej
    o temperaturę aparatu niż otoczenia {no, ale obudowa z aluminium}, w
    każdym razie jest uwaga że bateria schłodzona ma niższą pojemność
    niż ciepła.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 25. Data: 2009-01-06 15:55:05
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt wrote:

    > Trochę martwi mnie brak w dyskusji opinii negatywnych, choćby od
    > posiadaczy innych aparatów, typu "a mój też to ma a nawet więcej" ;-)

    Mnie akurat nie martwi ;-)
    Najbardziej przeszkadzają mi opinie "na gorąco", typu "mam aparat od 3
    dni..."
    Na szczęście ten model jest od roku na rynku i negów brak. No i 2 letnia
    gwarancja to też plus.

> [...]
    > "pstrykanie na spacerze" ;-) ale szczegółów w tej chwili nie podam,
    > wydaje mi się, że jest też podana wytrzymałość baterii przy

    Są na allegro, źle szukałem
    http://www.allegro.pl/search.php?string=SLB-0837%28B
    %29&category=53192&order=p
    cena od 15 zł. O dziwo sprzedawca ma dobre opinie, no i parametry takie
    jakieś rzeczywiste (800 mA a nie 2900). Kupię na zapas.
    Mój A75 ma 4 paluchy i poweru mu nigdy nie zabrakło.
    Ale jak widzę znajomych, co w połowie zabawy ładują aparaty to żal.

> [...]
    > o temperaturę aparatu niż otoczenia {no, ale obudowa z aluminium}, w
    > każdym razie jest uwaga że bateria schłodzona ma niższą pojemność

    pażywiom uwidim ;-) kak mawiają nasi przyjaciele.

    Dzięki za poradę.
    Wezmę ten aparat na 100% jeszcze dziś (srebrny)
    http://accord-foto.pl/?zobacz=1655
    Na starcie skreśliłem inne aparaty niż canon, sony, panasonic i olympusa, a
    sam mam komórkę samsunga (1,5 roku) i jestem z niej b.zadowolony.

    Wiedziałem, że grupa pomoże :-)