  • 31. Data: 2017-03-29 22:13:38
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie VIN
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-03-2017 o 20:21, j...@i...pl pisze:

    > Dekodery pokazują 2014, ale 10 pole nr VIN to L - czyli 2015. Czyli na
    > dwoje babka wróżyła.

    Coś chyba źle odczytałeś - w polu z rokiem jest F.
    Czyli 2015.

    Ale to chyba rok modelowy, niekoniecznie rok produkcji.

  • 32. Data: 2017-03-29 22:32:17
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 29 Mar 2017 22:13:38 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Coś chyba źle odczytałeś - w polu z rokiem jest F.
    >Czyli 2015.

    Moja wina. Myślałem F, napisałem L ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 33. Data: 2017-03-29 22:38:19
    Temat: ot:)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Moja wina. Myślałem F, napisałem L ;)

    Rozmawia dwóch mężczyzn.
    -Mam problem, ciągle wszystko mi się myli. Ostatnio chciałem kupić bilet
    do Torunia, a powiedziałem:"Do Pioruna". Ty wiesz, jak potem człowiekowi
    głupio !
    -Oczywiście, że wiem. Ja mam ten sam problem. Ostatnio chciałem do mojej
    żony powiedzieć:"Podaj mi masło, kochanie", a powiedziałem: "Zrujnowałaś
    mi życie, ty głupia dziwko".

  • 34. Data: 2017-03-30 08:24:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-03-29 o 22:13, Cavallino pisze:

    > Coś chyba źle odczytałeś - w polu z rokiem jest F.
    > Czyli 2015.
    >
    > Ale to chyba rok modelowy, niekoniecznie rok produkcji.

    Rok modelowy zwykle zaczyna się w okolicach sierpnia roku poprzedniego.
    Może tak więc być, że produkcja w 2014 a MY 2015

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 35. Data: 2017-03-30 16:55:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-03-2017 o 08:24, Mirek Ptak pisze:

    > Rok modelowy zwykle zaczyna się w okolicach sierpnia roku poprzedniego.
    > Może tak więc być, że produkcja w 2014 a MY 2015

    A ktoś wie co oznacza w brief pole "Datum zu K"?
    Bo tam jest data 2015, więc chyba niemożliwe żeby był z 2014.

  • 36. Data: 2017-03-30 17:41:07
    Od: p...@g...com

    Może być to:
    Feld K: Nummer der EG-Typgenehmigung oder
    ABE
    Data dopuszczenia typu/serii pojazdu w UE

  • 37. Data: 2017-03-31 18:05:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    >Może być to:
    >Feld K: Nummer der EG-Typgenehmigung oder
    >ABE
    >Data dopuszczenia typu/serii pojazdu w UE

    Tak czy tak - w tym konkretnym przypadku oznaczałoby to, że nie może być
    wyprodukowany wcześniej, czyli musi być z 2015.
    I generalnie o to by mi chodziło.