    From: WW <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Date: Tue, 07 Jul 2015 08:20:43 +0200

    Witam

    Mam prośbę o sugestie na temat wyboru modelu samochodu.
    Założenie eksploatacyjne - wygodna podróż 4 dorosłych osób i dużego oraz
    ciężkiego bagażu.

    Dużego, to znaczy znacznie przekraczającego możliwości bagażnika SUW-a,
    np. Tuareg.
    To zastanawiające, ale wszystkie SUW-y mają małe bagażniki. Posiadane
    kombi też nie daje rady.
    Spróbowałem Amaroka, paka wielka, siedzenia wygodne, ale niestety tylko
    przednie. Drugi rząd siedzeń to porażka. Można tam dowozić robotników
    na pobliska budowę. Jednak nikt nie zasłużył na siedzenie na nim przez
    1500 km.
    Miejsca na wymianę na wygodne fotele też nie za wiele - sprawdzam
    właśnie taką możliwość w firmach tapicerskich.

    Czy istnieje samochód pozbawiony tej wady?
    Furgonetka odpada z innych powodów.

    Poza eksploatacją wyjazdową, to ma być samochód do niezbyt częstego
    użytkowania, tak ok. 6 - 8 tyś kilometrów w roku a więc nie za wiele.

    Pozdrawiam
    WW