  • 1. Data: 2010-02-24 18:54:52
    Temat: Dobrodzieje z TP.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Dostałem dzis takiego maila.od TP.
    I wystarczy kliknąć, ze się zgadzam i oni już tną swoje koszty. A co ja z
    tego mam? Jedno wielkie g.... Zero zysku i tylko nadzieję, ze łaskawcy
    przyslą faktury do końca lutego. (dobrze że nie do końca kwietnia) Bo obraz
    faktury nie jest dokumentem dla Urzędu Skarbowego. Żeby chociaż 50 groszy
    upustu. Ale oni nic. To niech się....... bujają.

    "Elektroniczna zgoda na EOF
    W trosce o ochronę środowiska naturalnego wprowadzamy nowy sposób
    dostarczania faktur. Zamiast papierowej faktury VAT za usługi
    telekomunikacyjne będą mogli Państwo otrzymywać jej dokładny elektroniczny
    obraz. Będzie on dostarczany co miesiąc na wskazany przez Państwa adres
    e-mail.
    Elektroniczny obraz faktury będzie przesłany na e-mail najpóźniej dzień po
    wystawieniu faktury.
    Jednocześnie informujemy, że wszystkie oryginalne faktury zostaną Państwu
    doręczone po zakończeniu roku kalendarzowego w jednej zbiorczej przesyłce
    pocztowej , którą otrzymacie Państwo do końca lutego kolejnego roku, co
    ułatwi rozliczenie możliwych ulg za internet w formularzu PIT.

    Dzięki wysyłce elektronicznej szybciej zapoznają się Państwo z treścią
    faktury. Uzyskają Państwo więcej czasu na opłacenie rachunku oraz możliwość
    wykorzystania wygodnego, bezpłatnego sposobu opłacenia faktury epłatności.
    Bardzo łatwe jest także przechowywanie faktur: zawsze są "pod ręką" w
    archiwum poczty e-mail. "

  • 2. Data: 2010-02-24 20:57:27
    Temat: Re: Dobrodzieje z TP.
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Bo obraz faktury nie jest dokumentem dla Urzędu Skarbowego.

    faktura w formie elektronicznej moze byc przesylana, po spelnieniu kilku
    wymogow
    a jezeli jestes fizyczny i nie korzystasz z ulgi za net, to Ci to wisi i
    powiewa jak przychodzi faktura

    > Żeby chociaż 50 groszy upustu. Ale oni nic. To niech się....... bujają.

    wielu operatorow daje jakies upusty, ale tepsa jest przeciez wyjatkowa
    oni wiele rzeczy robia wyjatkowo, np. kiedys pobierali oplate za biling
    mailem, a nie pobierali za papierowy
    zaczalem dostawac mailem za free w momencie, kiedy zamowilem biling
    papierowy za rok wstecz dla wszystkich numerow
    wg moich obliczen wyszla ciezarowka papieru i oni chyba tez na to wpadli, bo
    zaoferowali darmowy mailem

  • 3. Data: 2010-02-24 21:04:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    brum napisał:

> [...]
    > za rok wstecz dla wszystkich numerow wg moich obliczen wyszla
    > ciezarowka papieru i oni chyba tez na to wpadli, bo zaoferowali

    Tak od razu wpadli? A to bystrzaki! Mnie dali na dyskietkach dopiero
    wtedy, gdy im się papier skończył w drukarce (ze dwie ryzy poszły na
    wydrukowanie początku). To było z dziesięć lat temu.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2010-02-24 21:09:32
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > faktura w formie elektronicznej moze byc przesylana, po spelnieniu kilku
    > wymogow

    Czym innym jest faktura w formie elektronicznej, a czym innym obraz faktury.
    Pierwsza spełnia wymogi, a druga nie. Tak wymyslili w ustawie.

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-02-24 21:18:00
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    > faktura w formie elektronicznej moze byc przesylana, po spelnieniu kilku
    > wymogow
    > a jezeli jestes fizyczny i nie korzystasz z ulgi za net, to Ci to wisi i
    > powiewa jak przychodzi faktura

    Mnie by wisiało i powiewało. gdyby to nie była Tepsa. Ale czy oni dali coś
    klientowi bezinteresownie. Np. chyba światowy ewenement to płacenie za clip.
    Więc dlatego , ze to tepsa i dlatego że jest taka jaka jest, to ja będę
    "pies ogrodnika". Nie cierpie tej firmy, a ona nigdy nie zrobiła nic, zeby
    to zmienić.

    azot

  • 6. Data: 2010-02-25 11:21:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "azot" <a...@g...pl> napisał w
> [...]
    > nie do końca kwietnia) Bo obraz faktury nie jest dokumentem dla
    > Urzędu Skarbowego. Żeby chociaż 50 groszy upustu. Ale oni nic. To

    A gdzie twoje ekologiczne sumienie ?
    Oczywiscie jak trzeba papier to trzeba, dla innych moze byc to
    zaleta - listonosz nie zgubi,
    miejsce na dysku jest znacznie tansze niz w mieszkaniu.

    Ale to i tak lepiej niz era - oni mi przyslali sms "wlaczylismy
    panu efakture".
    Mialem zaprotestowac, w imie k*, zasad, ale w sumie mi sie nie
    chcialo.

> [...]
    > sposobu opłacenia faktury epłatności. Bardzo łatwe jest także
    > przechowywanie faktur: zawsze są "pod ręką" w archiwum poczty

    No masz - same zalety, a ty jeszcze chcesz 50 gr :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-02-25 13:49:27
    Od: belfer <s...@d...pl>

    azot pisze:
> [...]
    > wykorzystania wygodnego, bezpłatnego sposobu opłacenia faktury epłatności.
    > Bardzo łatwe jest także przechowywanie faktur: zawsze są "pod ręką" w

    Ja kiedyś wyraziłem zgodę na e-fakturę, ale nie zrezygnowałem z
    papierowej i otrzymuję obie.
    One są różne! Papierowa dodatkowo zawiera rozliczenia darmowych impulsów
    w abonamencie socjalnym.

  • 8. Data: 2010-02-25 14:44:35
    Od: "azot" <a...@g...pl>

> [...]
    > listonosz nie zgubi,
    > miejsce na dysku jest znacznie tansze niz w mieszkaniu.

    > No masz - same zalety, a ty jeszcze chcesz 50 gr :-)

    Generalnie chodzi o to, ze TP tnie swoje koszty, bo najważniejsza jest dla
    nich maksymalizacja zysku. Tego żądaja akcjonariusze. Czyli klient (czytaj:
    JA), g... z tego ma. To niech im koszty pozostaną wyższe, a ktoś z tego
    tytułu będzie miał pracę. To zmartwienie akcjonariuszy, a nie moje.
    Troske o środowisko należy włożyć między bajki.

    Oni by chcieli dla siebie całą "marchewkę". A taki WAŁ!

    azot

  • 9. Data: 2010-02-25 19:04:10
    Od: "MSline" <m...@m...pl>

> [...]
    > papierowy za rok wstecz dla wszystkich numerow
    > wg moich obliczen wyszla ciezarowka papieru i oni chyba tez na to wpadli,

    w okresie promocji darmowy - pozniej moze byc platny ;-)

    Marcin
    www.foto.msline.pl
    www.msline.pl
    www.cozaslub.com

  • 10. Data: 2010-02-25 19:18:22
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > w okresie promocji darmowy - pozniej moze byc platny ;-)

    tym gorzej dla nich
    pomimo wzglednie malego ruchu miesieczny biling bedzie wazyl tyle, ze w
    prl-u mozna bylo za to dostac pare rolek papieru lub kilka szklanek
    jesli chca koniecznie zuzywac energie, toner, papier, znaczki i czas pracy,
    to ja im nie zabronie